AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Syns det er urettferdig at jeg ikke får ha det hyggelig med andre mennesker. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene det. Det gjør meg psykisk syk. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvorfor får du ikke ha det hyggelig med andre mennesker? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 De syns nok jeg er usympatisk. Anonymous poster hash: d56e5...7bb 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ah, hva med å prøve å få frem andre sider av deg først?Jeg kjenner folk, 'venner' jeg også synes er usympatiske, men vet de også har andre kvaliteter, samt noen ganger hvorfor de har denne evt. usympatiske innstillingen.De er jo riktignok ikke mine beste venner, men jeg vet de har andre gode venner, som kanskje deler dette 'usympatiske'.Altså er det jo lett å anta at det er litt subjektivt hva folk finner usympatisk.Om DU synes du er usympatisk, eller opplever problemer ved at andre finner deg slik, går det jo strengt talt å jobbe litt med seg selv også, man kan kanskje ikke bli akkurat den man skulle ønske, men det lar seg da i det minste endres til en viss grad, du trenger ikke føle deg fullstendig fanget av hvem du er NÅ.Som kjent, er alt alltid i endring.The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Skjønner ikke hva jeg kunne gjørt annerledes jeg. Jeg er bare høflig og grei, det har nok noe med utstråling å gjøre. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Så du tror du utstråler noe usympatisk, uten at det har noe med deg å gjøre?Er du liksom forhekset?Hvor lenge har du opplevd at du bare har det uhyggelig med andre? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Trenger ikke være følelsesløs selv om man virker slik. Det er det samme som om du hadde hatt byller og åpne sår i ansiktet, det ville påvirket hva andre hadde følt. Jeg er ikke sosial, men når jeg er det er det bare kritikk og hat. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Altså, om du bare ønsker sympati, så høres det definitivt dritt ut det du går igjennom. Men hvorfor skulle du få kritikk og hat bare av å være 'høflig og grei', evt. tilsynelatende følelsesløs? Er det særdeles usympatiske menneskers gunst du forsøker å vinne?Er det du som er særdeles nærtagende og tolker andre som hatefulle?Alt påvirker hva andre føler, men å skulle være sosialt avskåret uten grunn virker jo underlig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Mulig det. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Det er en "grunn" for det såklart. Er vel et samspill med handlinger og "signaler", frem og tilbake. Men det betyr ikke at det er riktig. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg har deres stemmer i hodet, hvor de kritiserer og anklager. Anonymous poster hash: d56e5...7bb 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg har deres stemmer i hodet, hvor de kritiserer og anklager. Da er det vel i ditt hode at problemet ligger? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Nei, vil ikke si det. Det er et reellt problem. Jeg er vel bare søppel da, hadde vært best om jeg var død etc. Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Ring til noen du kan prate med... HjelpetelefonerMH: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 Kirkens SOS: 22 40 00 40 Å skrive i et forum med slike tanker fungerer ikke.. Om du føler deg skikkelig nede så ringer du 113.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Syns ikke det hjelper å ringe slike telefoner. Får ikke noen forståelse av hvordan det er ved 5 min på telefon... men det går greit det... Anonymous poster hash: d56e5...7bb Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Gjennom dialog med NSFF, Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord.Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette.Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.Kriseinformasjon i nødstilfelleKrisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 22 40 00 40 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97)Kirkens SOS Chat (åpningstid mandag til søndag 18:30-22:30)Akutt selvmordsfare? Ring 113Legevakt: 116 117Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no, over personlig melding. Endret 16. mars 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg