Gå til innhold

I dette teltet har Sony gjemt en av de råeste lydopplevelsene vi har opplevd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Registrerer at Dinsides overskriftkonsept ser ut til å ha slått rot hos Digi & Co også.

Titler er noe vi diskuterer mye her i digi.no, og som vi mer enn gjerne tar imot innspill om.

Vi forsøker så godt vi kan å lage overskrifter som vekker nysgjerrighet. Samtidig har vi en streng policy på at ingen skal føle seg lurt når de trykker innpå og leser en artikkel hos oss.

Dette kan være en hårfin balansegang, men i dette tilfellet mener jeg presentasjonen står i stil med innholdet.

Det kommer frem at det er snakk om lydopplevelse fra Sony, som de har gjemt inne i et telt.

Dette teltet var bokstavelig talt bortgjemt i bakgården til huset de hadde leid, uten en eneste logo som viste hva det var. Det var også en lydopplevelse av de sjeldne.

Endret av Erlend Tangeraas Lygre
Lenke til kommentar

Registrerer at Dinsides overskriftkonsept ser ut til å ha slått rot hos Digi & Co også.

Denne her var jo faktisk helt innafor da. Clickbait ville vært "Du vil ikke TRO hva Sony hadde gjemt inne i dette teltet!" eller "Vår journalist ble LAMSLÅTT av opplevelsen han fikk inne i teltet til Sony!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Titler er noe vi diskuterer mye her i digi.no, og som vi mer enn gjerne tar imot innspill om.

Vi forsøker så godt vi kan å lage overskrifter som vekker nysgjerrighet. Samtidig har vi en streng policy på at ingen skal føle seg lurt når de trykker innpå og leser en artikkel hos oss.

Dette kan være en hårfin balansegang, men i dette tilfellet mener jeg presentasjonen står i stil med innholdet.

Det kommer frem at det er snakk om lydopplevelse fra Sony, som de har gjemt inne i et telt.

Dette teltet var bokstavelig talt bortgjemt i bakgården til huset de hadde leid, uten en eneste logo som viste hva det var. Det var også en lydopplevelse av de sjeldne.

Joa, den var innenfor den der, men det er i den samme skolen og jeg synes ikke det er noe å trakte etter. Men det er jo hver sin smak.

Hos meg trigger denne overskriftsstilen "ikke nå igjen - det er sikkert noe skvip, så jeg tror jeg hopper over". Det hender selvsagt at jeg leser artikler med slike overskrifter, men det er som regel på tross av overskriften og ikke på grunn av den.

Men som sagt: Det er meg, andre mener noe annet :o)

Lenke til kommentar

Denne her var jo faktisk helt innafor da. Clickbait ville vært "Du vil ikke TRO hva Sony hadde gjemt inne i dette teltet!" eller "Vår journalist ble LAMSLÅTT av opplevelsen han fikk inne i teltet til Sony!"

Jo, men det er den samme skolen, og det har bredt seg til mange mediehus. Jeg er ikke overbegeistret for å si det slik. Men andre mener noe annet. Eller ikke noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...