fjarle Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Samsung bommer på egen historie Lenke til kommentar
Populært innlegg seppo- Skrevet 14. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2018 For å være pirkete på artikkelen, så er jeg enig i Samsung sitt svar. Stort sett står det "Samsung released its first smartphone with...", "Samsung's first smartphone features a" og videre i den stilen. De skriver bare om sine egne telefoner og formulerer det som at det er deres første produkt med nevnte funksjoner. Jeg ser ingen steder der de sier de er først ute med teknologien, bare at det er første gang de selv bruker den.. 14 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 *Venter på en artikkel som tar for seg alt det Apple hevder de har vært først med...* 5 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 *Venter på en artikkel som tar for seg alt det Apple hevder de har vært først med...* He he.....Det blir en kort artikkel... :-) Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Dette var et nytt lavmål fra tek. Jeg er nå kun sporadisk inne for å se om det er noen retningsendring på gang, men den gang ei. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Hvorfor snakkes det om å oppfinne noe når plansjene bruker begrepet "reimagined", som betyr noe helt annet? Er det ganske enkelt manglende engelskkunnskaper som er bakgrunnen for at artikkelen er så dårlig som den er? Endret 15. mars 2018 av Belfaborac Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hvorfor snakkes det om å oppfinne noe når plansjene bruker begrepet "reimagined", som betyr noe helt annet? Er det ganske enkelt manglende engelskkunnskaper som er bakgrunnen for at artikkelen er så dårlig som den er?Slik tek fremstår nå så er det vel heller at de er i overkant entusiastiske når det kommer til apple og deres "nye" oppfinnelser. Hadde vært veldig morro å sett de gått like grundig til verks ved en antiappleskryte artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg