PTRN Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei! Skal ta backup av saveingene til Need For Speed Underground, men jeg klarer ikke å finne ut hvor det ligger. Er det noen som vet hvor det ligger? På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Tror det er et sted i documents and settings EDIT: C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Endret 12. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hos meg ligger de i: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\NFS Underground Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 urk, slike spill liker vi(jeg) ikke...ha savegames i spill mappa der de hører hjemme, og ikke i en obskur mappe... (for oss som ikke er slaver til MS sitt diktaturiske forsøk på å fortelle oss hvor vi bør legge filer av visse typer...) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 urk, slike spill liker vi(jeg) ikke...ha savegames i spill mappa der de hører hjemme, og ikke i en obskur mappe... (for oss som ikke er slaver til MS sitt diktaturiske forsøk på å fortelle oss hvor vi bør legge filer av visse typer...) Ja, helt enig, hva er vitsen med å legge dem i egne mapper? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tja kanskje en fordel: hvis flere bruker maskinen, så har alle brukere et sett savegames? men hvem vil vel ha andre på PC'en sin uansett? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Nei, jeg har det Det er et ondt komplott, alle de onde spillutgiverne vil prøve å irritere oss sånn at vi kaster spillene og må kjøpe dem igjen. Endret 20. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Nei, jeg har det Det er et ondt komplott, alle de onde spillutgiverne vil prøve å irritere oss sånn at vi kaster spillene og må kjøpe dem igjen. tja, jeg ville heller gått for den andre ideen. (at andre og bruker det, men de kan jo da lage sine egne saver) men slettes ikke en dum tanke Endret 20. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ikke dum, hvis man er standard bruker, noe jeg ikke er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå