iR' BR34K Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 SteelSeries nye flaggskip er ei formidabel mus.ANMELDELSE: SteelSeries Rival 600 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hadde den bare også kommet med en trådløs variant så kanskje det hadde blitt et kjøp! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Lurer bare på om gummien på siden overlever mer enn ett år. Har det problemet omtrent hver gang jeg kjøper mus. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Foretrekker trådløs. Kjøpte G900 for 1.5 år siden. Er fortsatt veldig fornøyd. Kjøpte meg G303 etter at min MX518 døde, men syntes den ble for liten igjen og den er heller ikke trådløs. Kabel har flere ganger skapt frustrasjon, så kommer aldri til å gå tilbake til kablet mus. Endret 14. mars 2018 av Heradon 3 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Liker så absolutt at dere vurderer å anmelde spillutstyr, fortsett med det! Gjerne se på mer enn bare periferi som mus, headset og tastatur, men også monitor og fulle maskinoppsett til alle slags mindre dingser som kan være aktuelt for en gamer. Kort og enkelt; rendyrk hva en gamer trenger og test dette. 3 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Liker så absolutt at dere vurderer å anmelde spillutstyr, fortsett med det! Gjerne se på mer enn bare periferi som mus, headset og tastatur, men også monitor og fulle maskinoppsett til alle slags mindre dingser som kan være aktuelt for en gamer. Kort og enkelt; rendyrk hva en gamer trenger og test dette. Så enig! Blir å kjøpe denne musa etterpå ? 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Lurer bare på om gummien på siden overlever mer enn ett år. Har det problemet omtrent hver gang jeg kjøper mus. haha.....Priceless. 2 Lenke til kommentar
Fairlight Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Hadde den bare også kommet med en trådløs variant så kanskje det hadde blitt et kjøp! https://www.gamer.no/artikler/test-steelseries-rival-650/453927 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå