Gå til innhold

Mobilt bredbånd, evt ekstra mobil abonnement

Anbefalte innlegg

Hei. Har behov for et ekstra simkort med Telia dekning, da jeg ferdes på flere ulike plasser der det ikke alltid er Telenor dekning, og omvendt.

Tenker da å skaffe et simkort, med telia dekning, for å sette i min mobile bredbåndsruter.

Trenger 10-15gb på dette abonnementet, og ikke behov for ringeminutter / sms.

Hva vil lønne seg, å ha et ekstra mobilabonnement med Telia dekning, eller et rent mobilt bredbånds abonnement? Noen som har forslag til operatør? Billigst mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Da ville jeg sett på chess, onecall, chili og ice. I den rekkefølgen med rene mobile bredbånd abonnement.

Alternativt Mycall kontantkort med ekstra datapakke - her er det ringemuligheter også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kjøp deg et SIM-kort (kontantkort) fra den kroatiske operatøren BonBon, 6GB for 70-80 Nok. Både Telenor og Teliadekning, går greit å fylle opp med norske betalingskort.

Interessant, om datapakkene virker ubegrenset i Norge?

Lenke til kommentar

Kjøp deg et SIM-kort (kontantkort) fra den kroatiske operatøren BonBon, 6GB for 70-80 Nok. Både Telenor og Teliadekning, går greit å fylle opp med norske betalingskort.

EU har fri roaming.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

EU har fri roaming innen visse grenser.

@TS: hvis du bare har sporadisk bruk for Telia-dekning, kan du sjekke ut MyCall, som selger diverse datapakker til kontantkortene sine: https://mycall.no/datapakker

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

EU har fri roaming.

Ja det stemmer,,men det er langt ifra alle operatører som lar deg roame på 4G, og iallfall ikke hos flere operatører i samme land. Jeg har simkort fra flere utenlandske opreatører, men ingen er så fleksible og billige som BonBon. Men blir tilbudet for populært så må de sikkert gjøre endringer.

Endret av Krokan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...