Raper Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Swein du får begynne å spare til nytt skjermkort og få hjelp av noen som kan det når du skal montere det. Jeg har vel vært litt vel morsom i mine kommentarer,sorry Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Send det tilbake til komplett. dette her må være en produksjonsfeil på kortet. spill med åpne kort, kanskje de er i julehumør der nede. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Send det tilbake til komplett. dette her må være en produksjonsfeil på kortet. spill med åpne kort, kanskje de er i julehumør der nede. kan altids håpe.. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Skaff bilde...lån en digital camera da,dette må vi se.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! kan jeg få lov til å le? Lenke til kommentar
zarion Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 altså, det er jo iq tester for 2-åringer å plassere geometriske figurer i rett hull, så da burde du nesten klare å putte inn kortet ditt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hahahaha, unnskyld meg men, knekt skjermkort! Great job! Brukte tvinge eller no til å presse det inn.... Vil vel påstå at man ber om bråk da men... Kjedelig med kortet... Hardware abuser... GL HF Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dette er ikke morsomt...bare TRAGISK. En UTROLIG teit spøk. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Forresten, de selger powercooler radeon 9800 pro til 2600 på mpx Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Neste gang vipp ned den hvite pinnen på AGP slotten Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis du har knekt det som du påstår, synes jeg det eneste forsvarlige er å selge PC'en din, å kjøpe deg en X-Box istedet. Så slipper du så "avanserte" operasjoner Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Swein, har du vifte på kortet ditt ? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Swein, har du vifte på kortet ditt ? ja, har vifte.. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å oppfordre ham til å sende kortet tilbake til Komplett for å prøve å få byttet det synes jeg er det samme som å oppfordre til svindel. Fyyyy.. Dette må han ta på sin egen kappe. Forøvrig så finnes det flere kort å få kjøpt, det er ikke verdens undergang. Ta det som en lærepenge. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Komplett gutta har nok lest denne tråden innen nå uansett, hvor mange delte 9800PRO får dem inn da? Må nok gå inn med åpne kort ja... Har fremdeles problemer med å ta de seriøst. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Må nok gå inn med åpne kort ja... det er jo det han gjør, bare at det er et kort da Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å oppfordre ham til å sende kortet tilbake til Komplett for å prøve å få byttet det synes jeg er det samme som å oppfordre til svindel. Fyyyy..Dette må han ta på sin egen kappe. Forøvrig så finnes det flere kort å få kjøpt, det er ikke verdens undergang. Ta det som en lærepenge. hvorfor det? er det helt utenkelig at det kan være produksjonsfeil på kortet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å oppfordre ham til å sende kortet tilbake til Komplett for å prøve å få byttet det synes jeg er det samme som å oppfordre til svindel. Fyyyy..Dette må han ta på sin egen kappe. Forøvrig så finnes det flere kort å få kjøpt, det er ikke verdens undergang. Ta det som en lærepenge. Enig. Synes det blir litt på kanten når det blir oppfordret til svindel og lureri. (135 poster på under to timer i denne tråden, wow!) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å oppfordre ham til å sende kortet tilbake til Komplett for å prøve å få byttet det synes jeg er det samme som å oppfordre til svindel. Fyyyy..Dette må han ta på sin egen kappe. Forøvrig så finnes det flere kort å få kjøpt, det er ikke verdens undergang. Ta det som en lærepenge. hvorfor det? er det helt utenkelig at det kan være produksjonsfeil på kortet? hehe.. hvis han er heldig er det vel en gammel bestemor som tar imot kortet når det kommer eller julenissen.. det er jo jul snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg