Zelkin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Da får du skaffe deg ett, ved evt¨å låne etc. Dessuten , er det ikke så mye mer som kan sies i denne saken, du har fått dine tips og etc. Ett knekt skjermkort er ett knekt skjermkort. Skaff nå bevis! Tror flere, med meg, at du ikke er seriøs Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vel, det er kanskje ikke stort mere å si her... han har gjort en tabbe som kostet et 9800pro kort. Ikke stort vi kan gjøre utover å prøve å hjelpe han til at det ikke skjer igjen Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vel vel. Rundt 4000 kroner forsvunnet ut i luften det. Hadde faktisk litt problemer selv. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=136281&hl= Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er forferdelig synd hvis dette nå mot formodning faktisk har skjedd. alltid trist med komonenter som tar kvelden. husk til neste gang å bruke litt sunn fornuft når man skal montere komponenter, ting skal som regel ikke der det ikke passer... akkurat det der sier damene til meg også Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Hvordan skal jeg skaffe bevis da?? Har ikke digitalkamera her... ta bilde, fremkall, scan og legg ut her Joda... har ikke scanner heller Annet jeg kan bevise det med? enn et bilde som jeg ikke kan skaffe? MÅ jeg virkelig bevise det får å få hjelp her? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du kan jo alltids komme med noe specs.. Hvilken weshop kjøpte kameraten din kortene fra ? Hvilket merke ? Hvorfor du tok ut hovedkortet og prøvde å sette inn skjermkortet da dette vil bli et herk å få satt fast i kabinettet igjen ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) er forferdelig synd hvis dette nå mot formodning faktisk har skjedd. alltid trist med komonenter som tar kvelden. husk til neste gang å bruke litt sunn fornuft når man skal montere komponenter, ting skal som regel ikke der det ikke passer... akkurat det der sier damene til meg også hehe, den var bra sinnsykt folk poster her da..har fulgt med siden side 2 Endret 12. desember 2003 av norpheus Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 74 bruker(e) leser dette emnet (36 gjester og 0 anonyme brukere) 38 medlemmer: john_h, MrNutcase, Kongen på Karmøy, pertm, peach, Kilko, apollox, atticus, Kringla', bamsefar, norpheus, John Kr, Stilus, phoen|x, stigfjel, olavr, orjanos3.16, bergangster, gresh, AMD-guru #1, dolgar, Mikael Å., Mr.Ueland, Raper, 8-), LarsP, M-WaWe, Shuttle, JEG76, SupremeX, MorePower, invictus, JimRamse, ostepopp, Eskil87, Lasse Ma, Pluto, tommis Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Du kan jo alltids komme med noe specs.. Hvilken weshop kjøpte kameraten din kortene fra ? Hvilket merke ? Hvorfor du tok ut hovedkortet og prøvde å sette inn skjermkortet da dette vil bli et herk å få satt fast i kabinettet igjen ? Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB Fra komplett.no Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 74 bruker(e) leser dette emnet (36 gjester og 0 anonyme brukere)38 medlemmer: john_h, MrNutcase, Kongen på Karmøy, pertm, peach, Kilko, apollox, atticus, Kringla', bamsefar, norpheus, John Kr, Stilus, phoen|x, stigfjel, olavr, orjanos3.16, bergangster, gresh, AMD-guru #1, dolgar, Mikael Å., Mr.Ueland, Raper, 8-), LarsP, M-WaWe, Shuttle, JEG76, SupremeX, MorePower, invictus, JimRamse, ostepopp, Eskil87, Lasse Ma, Pluto, tommis Det er ****** meg ikke dårlig.. ser ut til at swein har blirr kjendis på bare non få minutter.. lol:D Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 74 bruker(e) leser dette emnet (36 gjester og 0 anonyme brukere)38 medlemmer: john_h, MrNutcase, Kongen på Karmøy, pertm, peach, Kilko, apollox, atticus, Kringla', bamsefar, norpheus, John Kr, Stilus, phoen|x, stigfjel, olavr, orjanos3.16, bergangster, gresh, AMD-guru #1, dolgar, Mikael Å., Mr.Ueland, Raper, 8-), LarsP, M-WaWe, Shuttle, JEG76, SupremeX, MorePower, invictus, JimRamse, ostepopp, Eskil87, Lasse Ma, Pluto, tommis 84brukere... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Hvordan skal jeg skaffe bevis da?? Har ikke digitalkamera her... ta bilde, fremkall, scan og legg ut her Joda... har ikke scanner heller Annet jeg kan bevise det med? enn et bilde som jeg ikke kan skaffe? MÅ jeg virkelig bevise det får å få hjelp her? hvis du bruker superlim, tape og en tidsmaskin, kan du kanskje fikse det Nei,seriøst... Er denne posten fakta, må jeg bare si at jeg synes utrolig synd på trådstarer. Men som nevnt tidligere, neste gang du skal oppgradere pcen din, bør du nok ha litt hjelp. Og det er ingenher på forumet som kan hjelpe deg med et knekt skjermkort. Endret 12. desember 2003 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Hvordan skal jeg skaffe bevis da?? Har ikke digitalkamera her... ta bilde, fremkall, scan og legg ut her Joda... har ikke scanner heller Annet jeg kan bevise det med? enn et bilde som jeg ikke kan skaffe? MÅ jeg virkelig bevise det får å få hjelp her? hvis du bruker superlim, tape og en tidsmaskin, kan du kanskje fikse det Nei,seriøst... Er denne posten fakta, må jeg bare si at jeg synes utrolig synd på trådstarer. Men som nevnt tidligere, neste gang du skal oppgradere pcen din, bør du nok ha litt hjelp. kanke si meg mer enig 900poster nå! weeee Endret 12. desember 2003 av norpheus Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvorfor du tok ut hovedkortet og prøvde å sette inn skjermkortet da dette vil bli et herk å få satt fast i kabinettet igjen ? For ikke å ødelegge noe? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hvorfor du tok ut hovedkortet og prøvde å sette inn skjermkortet da dette vil bli et herk å få satt fast i kabinettet igjen ? For ikke å ødelegge noe? Får jeg prøvde først å sette det inn mens det var inni, men det så jeg at ikke gikk, så ta la jeg det påå bordet Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg ville nå sagt at sannsynligheten for å ødelegge noe er større hvis man tar ut hk Lenke til kommentar
iverrofs Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Nesten så jeg ikke tror på det, men du høres jo ganske eriøs ut swein... Synd slik hender. Hvilken CPU/hovedkort har du? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Nesten så jeg ikke tror på det, men du høres jo ganske eriøs ut swein... Synd slik hender. Hvilken CPU/hovedkort har du? Har en abit nf7-s2.0 og XP 2500barton.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Denne tråden har gitt meg et bevis på at det går an å ha det _veldig_ morro på en fredagskveld uten alkohol (eller..?) Synes iallefall synd på deg om dette er fakta. Du bør lese manualen eller sjekke litt mer på forhånd til neste gang. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror uansett du bare kan glemme erstatning, du har bae brukt for mye makt på kortet da du skulle sette det inn, og Kompett kan ikke gi deg et nytt kort pga. at du brukte musklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg