Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ikke mer flamming nå gutter. alle har nybegynnerfeil og selv de mest erfarne gjør feil. Swein - hvilken nettbutikk kjøpte du skjermkortet? Kjøpte det av en kompis, som bestilte 2 fra komplett så jeg kunne få et av han (mindre i frakt) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er jo flere her enn da julekalenderen var for sein. Skal ikkje mobbe, men dette trådstarter sier er litt dumt. Men det utrulegaste kan skje. Og har vist skjedd. Har leita fram cola og pottetgull her. Skal kose meg med denne posten i kveld. God jul til alle. Da er vi to! hakke hatt det så morsomt på leeeenge du swein..? hvor mye tar du "i benken" ? bare lurer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 siden du "tror" hk ikke er skadet anbefaller jeg denne til den PCI porten du har misshandla: Da lipper du eventuelle overraskelser. Er i butikken i desember / januar Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er vel ikke lenge til en modurator stenger tråden elns nå. Mr.Ueland og invictus er her jo. Swein , du motsier deg sjøl litt da. Først sier du at kortet knakk i to, mens nå sier du "Nei det knakk øverst oppå".. Hvis du presser et skjermkort alt du har ned i bakken vil det ikke knekke nedover, men langs. Skjønner ikke at du gidder å fortsette ? Selvom om det er morsomt å lese det og vite at det faktisk er ironi. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 keep it going ffs!! moro detta da Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Swein: hvis dette er et reelt problem og ikke bare kødd som 90% av leserne tror, prøv å holde en litt mer seriøs tone og kom gjerne med et bilde av problemet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det er Jul, ikke steng denne tråden. Flytt den heller til offtopic - humor Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Swein , du motsier deg sjøl litt da. Først sier du at kortet knakk i to, mens nå sier du "Nei det knakk øverst oppå".. Hvis du presser et skjermkort alt du har ned i bakken vil det ikke knekke nedover, men langs. Skjønner ikke at du gidder å fortsette ? Selvom om det er morsomt å lese det og vite at det faktisk er ironi. Det knakk i to, øverst ca. en halv CM. ned fra toppen Lenke til kommentar
Raper Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 swein når du nå får deg et nytt skjermkort så ikke press det ned i AGP slott'n Slå den forsiktig ned med en softhammer.Nå det er på plass så husk å lime det fast med superlim så det ikke faller ut hvis du kjører harde spill på maskinen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, dette skal jeg se, og da vil jeg muligens tro at det er mulig å være så tett i pappen. Herregud, det er datadeler, man putter ikke skjermkortet i en agp-slot på samme måte som man slår en spiker i en planke. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis det du sier er fakta, så er det sinnsykt surt Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Stakkars fyr... Tenk å knekke ett nytt Radeon 9800PRO! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, dette skal jeg se, og da vil jeg muligens tro at det er mulig å være så tett i pappen. Herregud, det er datadeler, man putter ikke skjermkortet i en agp-slot på samme måte som man slår en spiker i en planke. Vel, det er ikke alle som vet det.. det er en grunn til at det er med bruksanvisning til hvordan å sette batterier i en fjernkontroll f.eks. Alle har forskjellig kunskap, og man trenger ikke være dummere enn vanlig får å gjøre en slik feil. Men jeg vil gjerne se bevis på at det har skjedd, da kortene faktisk tåler mye... Rart hovedkort ikke tok kvelden også Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg blir så irritert over alle dere som flirer av noe sånt! Masse penger er blitt brukt her til noe som ble ødelagt ved et uhell. Istedet for å flire, prøv heller å hjelpe eller oppmuntre. Det fins faktisk TO typer agp porter, noober! Du har 1,5 volts og 3,3 volts. Disse er begge AGP, ikke pci, og det visste sikkert ikke denne fyren, og heller ikke dere! 1,5V vs. 3,3V AGP På en del nyere hovedkort er det kun mulig å benytte grafikkort som krever 1,5V spenning. Grafikkort som benytter 3.3V-spenning skal det normalt sett ikke være mulig å få ned i AGP-kortplassen på disse hovedkortene, men det finnes grafikkortprodusenter som ikke har holdt seg til spesifikasjonene. Det er imidlertid veldig få grafikkort det er snakk om -- bl.a. gjelder det enkelte kort basert på grafikkbrikke fra SiS. Å benytte AGP 3.3V-kort kan med høy sannsynlighet skade hovedkortet. Normalt sett vil et AGP 1,5V-kort ha kontakten som skal ned i kortplassen delt opp i tre deler -- et AGP 3,3V-kort normalt i to deler. 1,5 volts! 3,3 volts! Les resten her! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Uansett om dette er fleip eller fakta så må det da være måte på hvordan folk oppfører seg! Er det fleip så la det fare, er det fakta så hvis litt hensyn da. Alle har vel ødelagt noe en eller annen gang, selvom dette kanskje var litt drøyt. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Hvordan skal jeg skaffe bevis da?? Har ikke digitalkamera her... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vi vil ha bevis, før evt fleip eller fakta skal irretelegges. Hvordan skal jeg skaffe bevis da?? Har ikke digitalkamera her... ta bilde, fremkall, scan og legg ut her Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 SElv om det er forskjellige typer apg porter så er det alltid lurt å skjekke hva som skjer npr det blir mye motstand. Ser man da at det ikke passer så bør man undersøke nærmere. Slegge er ikke verktøyet man velger først, den drar man fram når alt annet har gått galt. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) er forferdelig synd hvis dette nå mot formodning faktisk har skjedd. alltid trist med komonenter som tar kvelden. husk til neste gang å bruke litt sunn fornuft når du skal montere komponenter, ting skal som regel ikke der det ikke passer... Endret 12. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg