Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Det knakk... kan det da ha vært feil på det? Slik at det knakk for lett? Hovedkortet er like helt.. la det på en plate.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det verste var vel at det var flere som faktisk prøvde å hjelpe han.. Ler jeg også.. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Kanskje ikke så rart hvis du prøvde å stappe det inn der gitt... Må nok betale ett nytt ett selv da ja. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Du la det vel på steikplata og slo på?Husk at hovedkort må varmes opp før du setter i et AGP skjermkort. Da passer det bedre. Endret 12. desember 2003 av Raper Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har ikke hatt det så morsomt på lenge! Lenke til kommentar
john_h Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg smadret et lydkort til småsplint en gang.... riktignok var det med øks da, men... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Tror swein har tatt seg noen pils og har det litt morsomt inne påforumet. Kan være en mulighet også Endret 12. desember 2003 av notarget Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Du la det vel på steikplata og slo på? næi... SLUTT OPP Å MOBBE MEG!! Jeg gjorde feil! ok? Jeg la det på en sånn jordet matte på bordet... Prøvde å presse det nedi.. det gikk ikke bra! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vil bare legge til at produksjonsfeil kan følge alle produkter. Kan ha vært en svakhet i skjermkortet hans.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 næi... SLUTT OPP Å MOBBE MEG!! Jeg gjorde feil! ok?Jeg la det på en sånn jordet matte på bordet... Prøvde å presse det nedi.. det gikk ikke bra! Nei, det tror jeg så gjerne. Nesten litt tragikomisk, dette her. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du la det vel på steikplata og slo på? næi... SLUTT OPP Å MOBBE MEG!! Jeg gjorde feil! ok? Jeg la det på en sånn jordet matte på bordet... Prøvde å presse det nedi.. det gikk ikke bra! Jadda.. Vi har hørt nok nå.. Finn på noe annet du. Btw.. Du vet at du får bedre bildet på tv'n din hvis du heller lunkent vann med zalo oppi ? Jeg hadde 14" mono jeg også gjorde jeg det trikset.. Fikk 32" Widescreen.. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kom igjen swein,mere!Jeg holder på å tisse på meg Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 eh.. kan du ikke plz ta et bilde av kortet/delene og sende til meg da? Eller legge ut på forumet? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis kortet knakk i to mens du prøvde å presse det inn i en pci slot og det kankk i to mens du pressa, blei ikkje nåkka anna i maskinen ødelagt? Noeen kondensatora som e velta over eller lignende....? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 litt tidlig ute med PCI express kanskje, blir vel flere hendelser av dette slaget i fremtiden ! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Du la det vel på steikplata og slo på? næi... SLUTT OPP Å MOBBE MEG!! Jeg gjorde feil! ok? Jeg la det på en sånn jordet matte på bordet... Prøvde å presse det nedi.. det gikk ikke bra! husker jeg skulle dele et lydkort en gang... måtte ta i bruk hammer og meisel... historien din kan jo i teorien stemme(forutsatt at det var produksjons feil på kortet).. men kan du fyre ut noen bilder av kortet.. Endret 12. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ikke mer flamming nå gutter. alle har nybegynnerfeil og selv de mest erfarne gjør feil. Swein - hvilken nettbutikk kjøpte du skjermkortet? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis kortet knakk i to mens du prøvde å presse det inn i en pci slot og det kankk i to mens du pressa, blei ikkje nåkka anna i maskinen ødelagt? Noeen kondensatora som e velta over eller lignende....? Nei det knakk øverst oppå, så jeg donka det ikke nedi HK. så det skjedde ikke noe med hk.. Heldigvis Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er jo flere her enn da julekalenderen var for sein. Skal ikkje mobbe, men dette trådstarter sier er litt dumt. Men det utrulegaste kan skje. Og har vist skjedd. Har leita fram cola og pottetgull her. Skal kose meg med denne posten i kveld. God jul til alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg