TommyM Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Se her... hørt om ironi? dette her er ironi skjønner dere sikkert? trur ingen er så forferdelig dum å prøve å sette inn et AGP-kort i PCI slot da... Sarkasme er vel det rette ordet, ikke ironi! Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jada.. tråden var interesant i starten, noe helt utenom det vanlige, men over 700 innlegg!?! Det er jo vanvittig til skit-prat!! En person knakk et kort, eller ikke, uansett er det ikke verd over 700 innlegg!! Nå er det virkelig på tide at denne tråden blir stengt, før norges folk bruker opp mere av deres "travle" hverdag på dritt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg tror det er den hvite firkanten. Formen passer jo. *knekk* Nesten.... Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) aja, dette er artig lesestoff. MR_T det dummeste jeg har gjort er å vaske en kasett spilleren til c64 i heimbrent kasett spilleren hikka i 2 uker før den endelig fungete bedre en nå det var rundt 20 år siden. Endret 29. desember 2003 av MR_T Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg mistet skjermkortet mitt i en vaskebøtte....så skulle jeg tørke den i microbølgovnen, men så smalt det...HVORFOR???? Fortsettelse følger.....burde laget en tråd "Hva er det dummeste/morsomste feilen DU har gjort? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan ikke Swein saksøske ati da? For å ikke har skrevet med klartekst "do not use a sledgehammer to insert the card into a pci-slot cause then it will break" Eller no Virker sikkert det Folk i USA saksøker som bare det de... husker hu som saksøkte mikrobølgeovn firmaet for at katten døde da hun tørket den i mikro'n osv... Men noe som faktisk er helt sant... Har dere sett Amerikansk "Lucky Luke" ? -Der har de bytta ut sneipen med et strå for at foreldre ikke skal saksøke de for at barna begynner å røyke for de har lest/sett Lucky Luke Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Utrolig Skal Denne Posten Aldri ta Slutt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uff, har dere nå klart å dra opp denne her igjen Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hihi men noen må være n00bs også da tenker svein føler seg ganske dum syns synd på han. Jeg skal prøve å knekke et ATI Mach 64VT+ hehe 2mb ram å se hvor vanskelig det er ! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Utrolig Skal Denne Posten Aldri ta Slutt? Nei tydeligvis ikke, jeg har nok ikke vært snill i år, julenissen gav meg ikke det største ønsket mitt. Som var at denne tråden skulle DØ! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har jeg kommet til barnehage forumet ? :> Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det bare meg, eller dette bare helt utrolig??? Jeg har ikke vært ute for maken siden kompisen min skrudde fast harddisken med 4 cm lange tak-skruer.... Har ikke fyren dame? ikke press hvis den ikke går inn... Det gjør vondt værre... 1 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Utrolig Skal Denne Posten Aldri ta Slutt? Posten sender året rundt, selv om det ofte tar lengre tid enn forventet. Denne tråden derimot, kommer nok til å stoppe snart, rart den har klart å holde seg i live så lenge. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Utrolig Skal Denne Posten Aldri ta Slutt? Posten sender året rundt, selv om det ofte tar lengre tid enn forventet. Denne tråden derimot, kommer nok til å stoppe snart, rart den har klart å holde seg i live så lenge. ja, 37 sider ER litt form mye Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det bare meg, eller dette bare helt utrolig??? Jeg har ikke vært ute for maken siden kompisen min skrudde fast harddisken med 4 cm lange tak-skruer.... Har ikke fyren dame? ikke press hvis den ikke går inn... Det gjør vondt værre... HAHA! Dagens! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Petition to close this thread signed! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam! (ja, jeg liker det sitatet der) Endret 30. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg