Alexander_sola Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Pc Miscellanius[email protected] HVORDAN ****** FIKK DU DET TIL ??? DET ERKE MULIG Å KNEKKE ET RADEON LOL N00B2k3 det erke uberl33t å knekke det ass dette redda jula i år hahahahahahaah AGP PORTEN ER DEN ØVERSTE PORTEN OVER ALLE PCI PORTER! Lixom pci er hvit å agp port er annen farge n00b god natt l0l Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Pc Miscellanius[email protected]HVORDAN ****** FIKK DU DET TIL ??? DET ERKE MULIG Å KNEKKE ET RADEON LOL N00B2k3 det erke uberl33t å knekke det ass dette redda jula i år hahahahahahaah AGP PORTEN ER DEN ØVERSTE PORTEN OVER ALLE PCI PORTER! Lixom pci er hvit å agp port er annen farge n00b god natt l0l Meget bra skrevet. All honnør til den fantastiske ordbruken og setningsoppbyggningen. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Utrolig at denne tråden lever enda. Det var visst populært dette, kanskje jeg skal 'knekke' et kort jeg også.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Moralen er: knekk et kort og bli populær Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! en bemerkelse DU HADDE RADEON 9800 PRO HAHAHAHHAHA Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hvordan kan det gå ann å knekke et radeon kort..????? jeg er sikker på at en 5åring hadde klart det bedre............. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan folk VÆRE SÅ SNILL OG SLUTTE Å TA DET HER SERIØST?!?!? Lenke til kommentar
oya Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 skjønner ikke hva som er så interresant med dette temaet.. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 skjønner ikke hva som er så interresant med dette temaet.. takk, du har skjønt det du og Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sa han ikke på begynnelsen at han satte det ned i AGP sokkelen da? hva har dere hvis dere haddde klar å knekt et ny inkjøpt Radeon 9800pro kort? dratt å kjøpt et nytt et? eller prøvde å sende det inn til komplett elller hvor der har kjøpt det... det er da lov til å prøve seg... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Se her... hørt om ironi? dette her er ironi skjønner dere sikkert? trur ingen er så forferdelig dum å prøve å sette inn et AGP-kort i PCI slot da... Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sa han ikke på begynnelsen at han satte det ned i AGP sokkelen da? hva har dere hvis dere haddde klar å knekt et ny inkjøpt Radeon 9800pro kort? dratt å kjøpt et nytt et? eller prøvde å sende det inn til komplett elller hvor der har kjøpt det... det er da lov til å prøve seg... ja, men de fleste som er litt oppvakte her på forumet har skjønt at det her bare er kødd for lenge siden. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) ja, forhåpentligvis .. hvis ikke så er det nok snakk om verdens største "n00b" btw: svar på Sa han ikke på begynnelsen at han satte det ned i AGP sokkelen da? hva har dere hvis dere haddde klar å knekt et ny inkjøpt Radeon 9800pro kort? dratt å kjøpt et nytt et? eller prøvde å sende det inn til komplett elller hvor der har kjøpt det... det er da lov til å prøve seg... som den amoralske personen jeg er hadde jeg sikkert svindlet gjengen og sagt at den ble skadet under transport. (jeg hater å si det, men jeg hadde sikkert svindlet snille, snille komplett ) btw, videre GOD JUL og event. GODT NYTTÅR til trådstarter Endret 29. desember 2003 av rasgar Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 synes denne diskusjonen kunne tatt slutt, la swein leke seg nesten 50k visninger ? steike kor dumme folk er ikke skjønt at det er tull... Lenke til kommentar
Myrull Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nå har jeg lest alle 36 sidene... fytti rakkern.. Swein er en real pølsemaker... klarer ikke svare skikkelig eller noe... Bare bull hele greia...som sagt utallige ganger tidligere. Eller så er Swein 12 år gammel. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du seriøst lest alle 36 sidene ? da må jeg få lov å le av deg, hahaha 36 sider me bull gidder jeg ikke men kanskje du kjeder deg? det gjør jeg og, men ikke så mye go natt folkz ! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 får slenge in en siste her eg også da. Forfatter har i hvertfall klart å trekke til seg en masse oppmerksomhet menne da er det vel på tide å stenge denne elle?? tja Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg mistet skjermkortet mitt i en vaskebøtte....så skulle jeg tørke den i microbølgovnen, men så smalt det...HVORFOR???? Fortsettelse følger.....burde laget en tråd "Hva er det dummeste/morsomste feilen DU har gjort? Lenke til kommentar
Myrull Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du seriøst lest alle 36 sidene ? da må jeg få lov å le av deg, hahaha36 sider me bull gidder jeg ikke men kanskje du kjeder deg? det gjør jeg og, men ikke så mye go natt folkz ! Leste alle sidene ja, JA jeg kjeda meg! Hehe... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg mistet skjermkortet mitt i en vaskebøtte....så skulle jeg tørke den i microbølgovnen, men så smalt det...HVORFOR???? Fortsettelse følger.....burde laget en tråd "Hva er det dummeste/morsomste feilen DU har gjort? Godt forslag!! Swein ville ha vunnet, hvis det ikke er flere superluringer som gjemmer på en stor, svart hemlighet her på forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg