Framerate Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er jo selvfølgelig bare en løgn som har utartet seg en del! Det er umulig (sant å si) å knekke et skjermkort som dette uten at hovedkortet får en skramme. Men det er godt gjort å starte en tråd med 620 innlegg og 40000 visninger! Stå på Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Stupid is as stupid does... Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det... God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. Lykke til ... Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone... Ehh? Trodde ikke pcb'en var laget av silisium... Er det ikke chipene da? Eller tar jeg helt feil nå? Mente å huske at det var laget av glassfiber ellerno Endret 16. desember 2003 av So Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 600 poster ... og 36000 visninger... Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne... Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500... Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Stupid is as stupid does... Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det... God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. Lykke til ... Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone... Ehh? Trodde ikke pcb'en var laget av silisium... Er det ikke chipene da? Eller tar jeg helt feil nå? Mente å huske at det var laget av glassfiber ellerno Det er kun chippene som er laga av silisium ja, pcb'en er av noe anna, husker ikke heilt navnet Han første skirver jo (alle kretskort av nyere type) det kan jo hende... Endret 16. desember 2003 av Wulong Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Håper de fra komplett har fått meg seg denne tråden, så de poster bilder her når de har fått kortet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 600 poster ... og 36000 visninger... Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne... Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500... ... og babethread'en + SO3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 til Swein poster bilder så trur eg han snakker tullball Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det knakk fordi det ville ikke gå inn! Så jeg Brukte "ganske" mye makt!Trodde de tålte mere.... Så jeg har altså INGEN krav på ærstatning?? du bør ikke bruke makt inne i en pc. men, føler med deg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 til Swein poster bilder så trur eg han snakker tullball /me too! Og de bildene skal være veldig troverdige for å overbevise meg! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Oioioi... Endelig ferdig å lese... Ble litt langtekkelig... En ting jeg ikke skjønner... Og som burde bekrefte att det er "ugler i mosen", (ett ord jeg ikke har brukt på lenge, men har hatt lyst til å bruke... ) er hvordan gutten ikke visste hva som var pci og hva som var agp... Med tanke på att han har ganske så ny maskinvare fra før av. Og sikkert også hadde ett relativt nytt skjermkort fra før av (Les: Geforce 2 eller nyere Voodoo-kort), så virker det umulig å blande de to portene... (Ta ut det gamle kortet, sett i det nye). Jeg har STORE problemer med å tro att dette er sant ja. Vil tro att Swein bare er en av mange brukernavn, noen har for å få litt underholdning på sene fredagskvelder... Jeg pleier ty til alkoholen, men dette funker vel det også... PS: Bruker dette "tulle-temaet" til å få litt hjelp selv... Les følgende tema: Asus A7N8X Deluxe/GD, PC2100 Ram Endret 16. desember 2003 av shabador Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 er det noe antydninger til luftboble rom der skjermkortet har knekt? lite sannsynlig at man uten videre kan knekke et pcb brett... i så tilfelle noe slikt skjer må det være noe galt med det... (eventuelt så er man skjult superman som ikke kan å kontrollere sine krefter...) se positivt på det... det er snart jul, du får ønske deg et nytt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 På side 28 eller 29 spurte jeg deg om noe swein! svar!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det knakk fordi det ville ikke gå inn! Så jeg Brukte "ganske" mye makt!Trodde de tålte mere.... Så jeg har altså INGEN krav på ærstatning?? du bør ikke bruke makt inne i en pc. men, føler med deg øh? complete imbesile? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 På side 28 eller 29 spurte jeg deg om noe swein! svar!! Han sier at han ikkje har meir å seie. Har vel gjemt seg i ein bunker under jorden nå og venter på helsing fra bush. God hjul til alle Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Komplett: we got it.. før en noob dette har vært... jaha... vi får vel sende stakkarn et nytt kort God hjul Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) 600 poster ... og 36000 visninger... Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne... Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500... ... og babethread'en + SO3 "Sars tråden" er jo so3 din fjott hehe EDIT: Sobient: Skift avatar før moderator ser den... d'ekke lov med animert vett'u Endret 16. desember 2003 av So Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Komplett: we got it.. før en noob dette har vært... jaha... vi får vel sende stakkarn et nytt kort God hjul eh...?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Komplett: we got it.. før en noob dette har vært... jaha... vi får vel sende stakkarn et nytt kort God hjul eh...?? Vet ikke helt om jeg forstod den jeg heller Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 må være hvordan han tenker seg at det skal foregå på Komplett? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Artig tråd Synd vis fyren har knekt kortet, hvis ikke så laga han en god julehistorie God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg