Merlin Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jepp ! AGP slottene er de hvite, som regel 3, 4 eller 5 stk. Husk at det faktisk finnes folk som kunne trodd på det der.. God Jul. hehehe.... ja faktisk GOD JUL Alle sammen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 600 poster Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 600 poster ... og 36000 visninger... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tipper nok alt bare var løgn, og at Swein ikke kommer tilbake. End of discussion untill Swein is back Lenke til kommentar
vegham Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) jepp, ble lite og snakke om nå.... alle ord og tema er brukt i alle dei 603 innlegga Knekke R9800Pro Endret 15. desember 2003 av Wulong Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Noen som gidder bekrefte denne historien med Komplett? Hvis noen gidder sende en mail om dette og dette virkelig har skjedd bør ALLE på komplett vite om denne historien. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har ikke mere å si... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 vel, Swein, du er ihvertfall innhaver av en av de lengste/mest leste trådene jeg har sett på en veeeldig god stund .. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sånn apropo(?) hadde det vært mulig å lage en "knekke" guide? sikkert den eneste i verden, der man setter opp hvor stor kraft man trenger for å knekke et spesifikt kort. Kunne sikkert fått masse billig ræl fra komplett til dette formålet. personlig har jeg en bod full av "nye" 4-5 år gamle Matrox kort. Men aner ikke hvordan man skal sette opp en slik test for å få riktge målinger etc. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det knakk... kan det da ha vært feil på det? Slik at det knakk for lett?Hovedkortet er like helt.. la det på en plate.. Er det ikke tungvint å montere skjermkortet med hovedkortet ute av pc`n? Må være tull dette :-) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sånn apropo(?) hadde det vært mulig å lage en "knekke" guide? sikkert den eneste i verden, der man setter opp hvor stor kraft man trenger for å knekke et spesifikt kort. Kunne sikkert fått masse billig ræl fra komplett til dette formålet. personlig har jeg en bod full av "nye" 4-5 år gamle Matrox kort. Men aner ikke hvordan man skal sette opp en slik test for å få riktge målinger etc. Det minner noe om noen svenske guider jeg har sett der moen blandt annet byttet skjermkort uten å skru opp PCkassa for å beholde garantien. Husker at de "derfragmenterte" en harddisk med dremmel eller noe slikt redskap. Hadde helt sikkert blitt morsomt. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Stupid is as stupid does... Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det... God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. Lykke til ... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Stupid is as stupid does... Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det... God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. Lykke til ... Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg må nesten få med en post i denne minneverdige tråden... Og en liten gåte til deg swein: Det trengs 40 iq for å åpne en dør, hvor mye trengs det for å TRØKKE skjermkortet i feil slott og knekke det? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvor stor IQ har en gresshoppe? Det må jo kreve en del å gni bakbeina mot hverandre for å lage en så infernalsk lyd, og det uten at noe brekker. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Mosrsom post.At det går ann. swein kjøp deg ferdig pc. Endret 16. desember 2003 av Pc_master Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Uff da.... ikke bra. Du må nok kjøpe et nytt ja. Trodde ikke du fikk Radeon 9800 Pro i PCI. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mosrsom post.At det går ann. swein kjøp deg ferdig pc. Kjøp ferdig PC, eru gærn. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Her er det noen som er ute etter post count ja.. ehh... Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Stupid is as stupid does... Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det... God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. Lykke til ... Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone... endelig EN som har fortått det. Utrolig mange som tar feil. Saklig at det er silikon i en prosessorkjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg