dvn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ifølge hans poster skal han ha dette: Hei! Jeg skal kjøpe nytt inhold i maskina mi Men... Jeg har 340W PSU.. Så lurte jeg på om det er nokk.... Jeg skal ha Shaphire ATI radeon 9600XT Abit NF-s-2.0 512 MB DDRram winbond Samsung DVD-rom LG cd-brenner to katoder, med sunbeam startkit En sunbeam vifte, med fire leds inni.. WD 120GB 8MB chache 3 vifter. Volcano coolmod CPU-vifte. AMD XP2500 (skal klokkes til XP3200) Holder det med 340W?? Jeg vil ungå å kjøpe noe bedre Takk for raskt svar Feilposta? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ifølge hans poster skal han ha dette: Hei! Jeg skal kjøpe nytt inhold i maskina mi Men... Jeg har 340W PSU.. Så lurte jeg på om det er nokk.... Jeg skal ha Shaphire ATI radeon 9600XT Abit NF-s-2.0 512 MB DDRram winbond Samsung DVD-rom LG cd-brenner to katoder, med sunbeam startkit En sunbeam vifte, med fire leds inni.. WD 120GB 8MB chache 3 vifter. Volcano coolmod CPU-vifte. AMD XP2500 (skal klokkes til XP3200) Holder det med 340W?? Jeg vil ungå å kjøpe noe bedre Takk for raskt svar Feilposta? Ops, sorry! Litt trøtt kan man si.. beklager .. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) ifølge hans poster skal han ha dette: Hei! Jeg skal kjøpe nytt inhold i maskina mi Men... Jeg har 340W PSU.. Så lurte jeg på om det er nokk.... Jeg skal ha Shaphire ATI radeon 9600XT Abit NF-s-2.0 512 MB DDRram winbond Samsung DVD-rom LG cd-brenner to katoder, med sunbeam startkit En sunbeam vifte, med fire leds inni.. WD 120GB 8MB chache 3 vifter. Volcano coolmod CPU-vifte. AMD XP2500 (skal klokkes til XP3200) Holder det med 340W?? Jeg vil ungå å kjøpe noe bedre Takk for raskt svar Feilposta? tror han mente at det virker som swein egentlig har litt peiling på hva som hører til hvor på en pc..... (edit: så din andre litt sent) og for å få det på det rene: jeg var sarkastisk.... Endret 12. desember 2003 av john_h Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ja.. Men Skjermkortet mitt.. oida... Unskyld alle! Mente ikke å kalle dere n00bs.... Jeg har aldri hatt AGP skjermkort før... Jaja.... Unskyld... Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ingen sure miner her, syns dette var god underholdning på fredagskvelden jeg Lykke til med neste skjermkort Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det her er ren skjære lattis. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 konge forslag!! Tror faktisk jeg hadde gjort det på den måten Du er altså fullstendig blottet for moral. Godt å vite. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 "brent barn skyr ilden" heter det... nå gjør du sikkert ikke det en gang til da... en dyr erfaring, men det går sikkert bedre med neste kort... lykke til, og god jul! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 konge forslag!! Tror faktisk jeg hadde gjort det på den måten Du er altså fullstendig blottet for moral. Godt å vite. Ikke rart det er krig her i verden.. men den diskusjonen tar vi en annen gang! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 konge forslag!! Tror faktisk jeg hadde gjort det på den måten Du er altså fullstendig blottet for moral. Godt å vite. har du ikke skjønt det før nå? Du må lese mer av postene mine;) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Knakk? Du må jo ha lagt hele tyngden og mer til på det Jeg prøvde en gang å knekke en rambrikke i to på midten (for å lage nøkkelringer - den var ødelagt fra før), noe jeg rett og slett ikke klarte uten å bruke begge hender og omtrent det jeg har av muskler for å bøye den. Vet ikke helt om jeg tror på denne. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) det er nok ikke stort du kan gjøre.. du må desverre bare kjøpe deg et nytt skjermkort. men jeg håper du lærer av dine feil, at man må bruke sunn fornuft og ikke presse noe nedi der det åpenbart ikke passer. og å holde seg littegrann oppdatert på hardware fronten skader vel heller ikke.. btw.. du trenger jammen meg stor kraft for å brekke et slikt kort tvers over. så jeg har fremdeles en liten mistanke om at dette er tull. data komponenter er faktisk ganske vanskelige å total skade/ødelege/brekke/knuse... Endret 12. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Den var ny. Er faktisk litt ubegripelig at et sånt kort kan knekke i to. Litt for ubegripelig. Det skal ikke være mulig. Man må skjønne at hvis kortet ikke går i et spor, så skal det ikke i det sporet. Sorry at jeg er litt spiss, men det er min mening. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Høres egentlig lite sannsynlig å klare å brekke et skjermkort med å bruke litt kraft. Må jo legge hele tyngden sin oppå kortet og mer. Og hvordan kan det ha gått for hovedkortet hvis han prøvde å presse det ned i et pci slot? Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dagens spøk swein Humrer fortsatt. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du får se på det fra den lyse siden... Du har ihvertfall lært noe nytt som du garantert kommer til å huske til senere. Bare synd at det skulle bli så dyr lærdom Lenke til kommentar
olavr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Skulle til å spørre om det; er hovedkortet like helt? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vel, hvis det er en spøk så er det, for å sitere rune bratseth, "usmakelig".. Dette er et forum for å få hjelp og diskutere saker, ikke for å lure andre Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jaja, fikk vi en god latter i dag også (en god latter forlenger livet) Til deg over: Rambrikker er jævlig vansklige å knekke ja klikka max på rambrikka som hadde gjordt maskinen min ustabil i flere uker.. knakk den til slutt, skal love den fikk gjennomgå Lenke til kommentar
Raper Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror swein har tatt seg noen pils og har det litt morsomt inne på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg