john_h Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det var bare med ett skjermkort i pakken! joda... stemmer jo det.... hvis ikke hadde du vel ratt knekt et til... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvilken AGP-del?Det var bare med ett skjermkort i pakken! Hvis du har prøvd å pressa kortet ned i PCI porten med makt så er det ikke rart det gikk galt... Og nei, jeg synes ikke det er moralsk riktig å legge det i eska og skylde på posten, når du ikke finner en klarere brukerfeil enn dette... men du gjør som du vil Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hm. Etter å ha lest innleggene dine Swein, anbefaler jeg deg å få hjelp når du skal montere det neste skjermkortet ditt. Det å hoppe på esken osv er svindel. Er du en svindler? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) AGP skjermkort! HAHA! LOL! N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! Endret 12. desember 2003 av Swein Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! må du skjerpe deg med det derre fjortissfaktene dine da... vi prøver faktisk å hjelpe... alle radeon9800pro kort er AGP kort, så hvis du har pressa det ned i en PCI port, så har du et skikkelig problem... tro nok ikke det er vi som er "N00Bs"! edit: beklager utbruddet, men kan bare bli så forbaska irritert på slike folk som vi prøver å hjelpe, så får vi bare drittkasting tilbake Endret 12. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
john_h Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! ja, herregud! alle vet jo at pci-kort er jo overlegne! Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort suger? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! Dersom dette ikke er troll, så fortjener du det nesten. Herre! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Lol........vær snill nå gutter............:-) Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! Vet han hva han akuratt sa????? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! må du skjerpe deg med det derre fjortissfaktene dine da... vi prøver faktisk å hjelpe... alle radeon9800pro kort er AGP kort, så hvis du har pressa det ned i en PCI port, så har du et skikkelig problem... tro nok ikke det er vi som er "N00Bs"! bra sagt apollox Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AGP skjermkort! HAHA! LOL!N00B!! Det Suger da! Jeg har ATI radeon 9800PRO 256MB 8x tv-out MEN DET GIKK FRA MEG!! Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å svindle! Du vet at 9800PRO bare kommer i AGP? Og at agp er _litt_ bedre enn pci? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) haha, her sto det pci finn et 9800PRO som er i PCI utgave, så er du god, jeg regner med at personen prøvde å sette kortet inn i den brune slot'en på hk. Dersom det var et gammelt hovedkort, er det ikke kompatibelt med nyere skjermkort. Endret 12. desember 2003 av heraldo Lenke til kommentar
olavr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror Swein har et lite problem. Tips: Kjøp deg en ferdig PC på Elkjøp.. og for all del: ikke finn på å åpne den. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Inntil Pci-express kommer, er nok agp den raskeste standarden for grafikk kort ja Dersom du ikke veit mer om en pc's oppbygging enn det som kommer fram her, så tror jeg det er best du går til et firma og får hjelp neste gang du skal oppgradere. 1 Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er dette her bare kødd? En tullepostering fra Swein? Deår ikke an å svare så langt borti granskauen... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 finn et 9800PRO som er i PCI utgave, så er du god, jeg regner med at personen prøvde å sette kortet inn i den brune slot'en på hk. Dersom det var et gammelt hovedkort, er det ikke kompatibelt med nyere skjermkort. Ja, det kan være... Men da må det vel være svært så gammelt? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Trådstarter: Hvis du holder en litt mer "voksen" tone, kanskje du vil få litt seriøse svar, men først må du også spørre seriøst. Kanskje forklare HVA som gikk galt, og HVOR du plasserte kortert osv.. Men du kan ikke skylde på andre enn deg selv.. Et kort tåler faktisk veldig mye, mer enn man skal tro.. Så kjøp deg et nytt et, eller ønsk deg et til jul Endret 12. desember 2003 av dvn Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ifølge hans poster skal han ha dette: Hei! Jeg skal kjøpe nytt inhold i maskina mi Men... Jeg har 340W PSU.. Så lurte jeg på om det er nokk.... Jeg skal ha Shaphire ATI radeon 9600XT Abit NF-s-2.0 512 MB DDRram winbond Samsung DVD-rom LG cd-brenner to katoder, med sunbeam startkit En sunbeam vifte, med fire leds inni.. WD 120GB 8MB chache 3 vifter. Volcano coolmod CPU-vifte. AMD XP2500 (skal klokkes til XP3200) Holder det med 340W?? Jeg vil ungå å kjøpe noe bedre Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hva er det dere egentlig snakker om her?? Det høres ut som kameraten her har prøvd å plassere et MEGET stilig AGP kort ned i PCI plassen, og det går jo ikke!!! Det pleier å følge med noe som kalles MANUALER! (nei ikke slike i flere vektklasser for å få større muskler, men slike lefser med tekst på, som beskriver hvordan man instalerer) Disse er lurt å ta en titt på hvis man ikke har peiling. Alle vet jo at AGP er MYE bedre en PCI, så hvordan noen kan mene det motsatte (hvist dette er seriøst ment) forstår jeg ikke. Er foresten godt gjort å knekke et kort i to! Bra jobba stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg