Gå til innhold

Knakk i to! :(

Swein

Anbefalte innlegg

Dette må være en spøk... det er "umulig" å knekke et skjermkort på denne måten.

Jeg tror jeg må ta meg en tur bort på maskin labben med et gammelt hk og et skjermkort for så å sette det i den hydraulisk pressen... bare for å se hvor mange tonns trykk som må til for å knekke et skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette må være en spøk... det er "umulig" å knekke et skjermkort på denne måten.

Jeg tror jeg må ta meg en tur bort på maskin labben med et gammelt hk og et skjermkort for så å sette det i den hydraulisk pressen... bare for å se hvor mange tonns trykk som må til for å knekke et skjermkort.

La oss høre hva resultatet blir... :laugh::lol:

Jeg kan ikke helt forstå hvordan dette kunne skje må jo være noe galt med kortet for at en skal kunne gjøre noe slikt med håndmakt, med mindre en er hulken eller noe.

Lenke til kommentar
AIM bækk! Og har ikke fåått svar fra komplett....

Jeg satte det i PCI porten.. (den hvite)

VET at det er PCI, trodde skjermkortet var PCI.. :dontgetit:

Og du tenkte aldri over og se etter om sporene passet, da det buttet imot første gang.

Forskjell på å skifte hjul på bilen og sette nytt skjermkort i maskinen din :ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg eller har Swein "forsvunnet"  :dontgetit:

Svarer liksom ikke mer  :yes:

PS : Swein du har litt humør svigninger :  :D  :mad:  :D  :mad:  :D  :angry:

TAKK FOR DEN! 

JEg er DRITTLEI av ALLE som MOBBER en som gjør EEEN tabbe!

Ja.. Men Skjermkortet mitt.. oida...  

Unskyld alle! Mente ikke å kalle dere n00bs....

Jeg har aldri hatt AGP skjermkort før...

Jaja....

Unskyld...

Takk for all hjelpen 

Heller:

:cry: :cry: :realmad::cry::wallbash::cry::realmad::cry::realmad:

Ikke vondt ment altsaa :p

Lenke til kommentar
konge forslag!!

Tror faktisk jeg hadde gjort det på den måten

Du er altså fullstendig blottet for moral. Godt å vite.

Er det ikke posten som erstatte da? I så fall så har de bare godt av det!

de klarte å bruke over EN måned på å fra ett brev fra Jessheim til Tromsø + at de rota 2 brev bare siden mai...

Knus eska å skyld på posten du...

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert over alle dere som flirer av noe sånt! Masse penger er blitt brukt her til noe som ble ødelagt ved et uhell. Istedet for å flire, prøv heller å hjelpe eller oppmuntre.

Det fins faktisk TO typer agp porter, noober!

Du har 1,5 volts og 3,3 volts. Disse er begge AGP, ikke pci, og det visste sikkert ikke denne fyren, og heller ikke dere!

1,5V vs. 3,3V AGP

På en del nyere hovedkort er det kun mulig å benytte grafikkort som krever 1,5V spenning. Grafikkort som benytter 3.3V-spenning skal det normalt sett ikke være mulig å få ned i AGP-kortplassen på disse hovedkortene, men det finnes grafikkortprodusenter som ikke har holdt seg til spesifikasjonene. Det er imidlertid veldig få grafikkort det er snakk om -- bl.a. gjelder det enkelte kort basert på grafikkbrikke fra SiS.

Å benytte AGP 3.3V-kort kan med høy sannsynlighet skade hovedkortet. Normalt sett vil et AGP 1,5V-kort ha kontakten som skal ned i kortplassen delt opp i tre deler -- et AGP 3,3V-kort normalt i to deler.

1,5 volts!

01D34EF3-BC38-F6AD-7144FA126BE5D7AD.jpg

3,3 volts!

01D3CA6C-E8C7-64B7-595D992F867A82FD.jpg

Les resten her!

Det er sikker flere som kunne det, men var jo ikke relevant da samtalen gikk angående 9800pro.(skulle likt å se en 3.3v utgave)

Men nyttig info da :D

Til deg swein..

Neste gang du skal instalere noe i din pc, les bruksanvining, se nøye på delene og tenk LEGO!!

elekro og vold - ikke gode venner.

Lenke til kommentar
konge forslag!!

Tror faktisk jeg hadde gjort det på den måten

Du er altså fullstendig blottet for moral. Godt å vite.

Er det ikke posten som erstatte da? I så fall så har de bare godt av det!

de klarte å bruke over EN måned på å fra ett brev fra Jessheim til Tromsø + at de rota 2 brev bare siden mai...

Knus eska å skyld på posten du...

det er praktisk å bo så langt borte fra sivilisasjonen. :xmas:

Lenke til kommentar
Jeg forsto det sånn i går at han lagde en 1cm sprekk ned fra toppen av kortet, ikke at han knakk av en 1cm bit av enden.

Uansett... mystisk!

BTW. Alle vet jo at ISA er best. Nå er det bare de 1337'este hovedkorta som har ISA-slot også da. ;)

Venter på USB-grafikkort, jeg... :cool:

da må du nok vente lenge... :(

Lenke til kommentar

Jeg blir fylt av undring over hvorfor denne posten er så populær!

Når du har driti så på draget så skylder du iallefall ikke på posten. du kjøper et nytt skjermkort og konstanterer det at lærdom ofte kan være dyrkjøpt.

Endret av vladnag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...