jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg forsto det sånn i går at han lagde en 1cm sprekk ned fra toppen av kortet, ikke at han knakk av en 1cm bit av enden. Uansett... mystisk! BTW. Alle vet jo at ISA er best. Nå er det bare de 1337'este hovedkorta som har ISA-slot også da. Venter på USB-grafikkort, jeg... Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 assa for å knekke det kortet kan ha vært mulig.. om det var et 3.3 volts 3d kort . da vi det var 2 punkter som stopper i bunnen altså vil legge et press mot midten av 3d kortet.. men seff da skal du ha hatt ****** kraft men det er mulig og knekke det. tenk litt fysikk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du er altså fullstendig blottet for humor. Godt å vite Det var overhodet ingenting som tydet på at dette var ment som annet enn ramme alvor. FYI. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du er altså fullstendig blottet for humor. Godt å vite Det var overhodet ingenting som tydet på at dette var ment som annet enn ramme alvor. FYI. Har bare lav moral og her har du grunnen Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 helt utrolig at en tråd kan bli så stor og få så mye oppmerksomhet pga et skjermkort som har blitt ødelagt av en som tydeligvis ikke vet helt hva han holder på med Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Du er altså fullstendig blottet for humor. Godt å vite Det var overhodet ingenting som tydet på at dette var ment som annet enn ramme alvor. FYI. Der ser du jo... du ser ikke humoren i det(kanske tvilsom humor men uansett) ergo du har ikke humor... EDIT: pen postcount Oivind_Dahle Endret 13. desember 2003 av So Lenke til kommentar
_Herax_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Makan til idioti har jeg sjelden sett. nå det ikke vil så vil det ikke inn. tenk litt neste gang Syns det er SÅ nødvendig med slike kommentarer!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 En ting til swein: her er ditt hk: -Hvilket spor satt du kortet i? Det brune? Eller en av de hvite? Og foressten eska til den avdøde? så den slik ut: ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Der ser du jo... du ser ikke humoren i det(kanske tvilsom humor men uansett) ergo du har ikke humor... Logikken din er veldig slapp. Jeg må isåfall være blottet for tvilsom humor. Nøyaktig hva som er morsomt ved å svindle norske bedrifter utelukkende grunnet egen idioti og udugelighet klarer jeg ikke helt å se selv, men jeg noterer meg at du synes det er morsomt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Der ser du jo... du ser ikke humoren i det(kanske tvilsom humor men uansett) ergo du har ikke humor... Logikken din er veldig slapp. Jeg må isåfall være blottet for tvilsom humor. Nøyaktig hva som er morsomt ved å svindle norske bedrifter utelukkende grunnet egen idioti og udugelighet klarer jeg ikke helt å se selv, men jeg noterer meg at du synes det er morsomt. Synd at du ikke kan more deg... Endret 13. desember 2003 av So Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har leita fram cola og pottetgull her. Skal kose meg med denne posten i kveld. ahh, du fristet med så mye at jeg syklet ned på butikken 5min før det stengte bare for å kjøpe litt potetgull/dipp og en stor KAAAAALD cola Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Skjønner ikke hvordan denne tråden ikke har blitt stengt enda.. jeg mener,flesteparten av de som har postet her MOBBER jo trådstarter. Hvis det var en spøk, festlig nok. Men, hvis dette derimot ikke er en spøk, men sant, så er det fryktelig tragisk. Og det kan for pokker ikke være nødvendig å komme med sånne drittkommentarer hele j*vla tiden! Er ikke rart det blir en stor tråd når flesteparten av folka som svarer her bare kommer med kommentarer som ikke har NOENTING å gjøre i forhold til det å faktisk hjelpe fyren, som i og for seg sikkert var hele grunnen til at han startet denne tråden. Minner meg om en blanding av barnehage- og julebordstemning. (og for alle som ikke skjønner hva jeg mener med det, prøv å jobbe på et utested i julebordsesongen.) ha en forøvrig god jul Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har leita fram cola og pottetgull her. Skal kose meg med denne posten i kveld. ahh, du fristet med så mye at jeg syklet ned på butikken 5min før det stengte bare for å kjøpe litt potetgull/dipp og en stor KAAAAALD cola Aaaargh..nå må jeg også ha...kjedelig med julebrus og pepperkaker "i lengden" Olaf Sands riffla pottetflak hehe Hmm må vel skrive no til topic...eeh håper du får nytt kort! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) *ler mens jeg skriver* Dette stemmer ikke! De har det på komplett! URL ? Altså.. Jeg trekker tilbake alt hvis jeg får et bilde av deg og det knekte kortet engang i fremtiden, men akkurat nå ser det veldig mørkt ut for deg.. ? Syns det linger ganske mye jeg Kanskje du skal lese posten jeg postet som var "avsløringa" først ? Swein sitt kort har vifte. Det er ikke kortet du linker til. Det kortet ser slikt ut : http://http://www.computerworld.no/bildear...3177641DCBD.jpg Skjønner du det nå ? Endret 13. desember 2003 av atticus Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 *ler mens jeg skriver* Dette stemmer ikke! De har det på komplett! URL ? Altså.. Jeg trekker tilbake alt hvis jeg får et bilde av deg og det knekte kortet engang i fremtiden, men akkurat nå ser det veldig mørkt ut for deg.. ? Syns det linger ganske mye jeg Kanskje du skal lese posten jeg postet som var "avsløringa" først ? Swein sitt kort har vifte. Det er ikke kortet du linker til. Det kortet ser slikt ut : http://http://www.computerworld.no/bildear...3177641DCBD.jpg Skjønner du det nå ? Jaja... har kanskje et poeng der... Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er det bare jeg eller har Swein "forsvunnet" Svarer liksom ikke mer PS : Swein du har litt humør svigninger : TAKK FOR DEN! JEg er DRITTLEI av ALLE som MOBBER en som gjør EEEN tabbe! Ja.. Men Skjermkortet mitt.. oida... Unskyld alle! Mente ikke å kalle dere n00bs.... Jeg har aldri hatt AGP skjermkort før... Jaja.... Unskyld... Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Er det bare jeg eller har Swein "forsvunnet" Svarer liksom ikke mer PS : Swein du har litt humør svigninger : TAKK FOR DEN! JEg er DRITTLEI av ALLE som MOBBER en som gjør EEEN tabbe! Ja.. Men Skjermkortet mitt.. oida... Unskyld alle! Mente ikke å kalle dere n00bs.... Jeg har aldri hatt AGP skjermkort før... Jaja.... Unskyld... Takk for all hjelpen Han har postet i andre tråder etter siste innlegg i denne tråden, så han har nok sikker bare ignorert tråden, av frykt for å bli avslørt... Endret 13. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Stakkar! Ring butikken/send mail og kanskje de synes veldig synd på deg,... Føler med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg