Gå til innhold

Knakk i to! :(

Swein

Anbefalte innlegg

3.3 volt med viftekjøing  :eek: Hans hovedkort må være kraftig modifisert, dessuten må cpuen hans være fra en annen planet. Man skal ikke langt over 2v før det begynner å bli for varmt, dessuten er det merkelig at cpuen hans i det hele tatt lever. Kompisen din skrøner nok.

Hehe vet ikke , han virker veldig seriøs,

høres mye ut, men så er'n gal også da:)

Skal ikke klage på en slik hastighet om det stemmer: )

Nei barton@2700 mhz er ganske rått. Men cpuen hans hadde nok tatt kvelden på en plass mellom 2 og 2.3 volt. Dessuten er det ingen HK som kan gi såpass mye spenning, pg PSUen må også være "outstanding"

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he he he he! Takker og bukker - her sitter jeg og leser til eksamen til langt på natt også får jeg en sånn gavepakke! Du burde jo f*** ikke få lov til å ta deg en stille Anton en gang i frykt for å brekke jernet! Henger meg på teorien om at dette er en spøk - seriøst, har dette skjedd så MÅ det ha vært en produksjonsfeil. Men at det er en produksjonsfeil som gjør at det er en stripe på 5-10mm som er "svak" det finner jeg litt vanskelig for å tro.

Også du: Sender du en mail til Komplett.no klokka 12 så er det ikke rart om du ikke har fått svar enda ;)

Lenke til kommentar
Noen er kraftigere i klypa enn andre ja, blir skikkelig sleggesmed av sånne.

Men drit nå i å flame fyren, tror han har det kjipt nokk. Moderator blir ikke så happy når han ser mobbing så vær nå litt mere vennlig. :xmas:

Det har vært 3 forskjellige moduratorer innom her som har vært her en god stund, men ikke sagt noe..

Lenke til kommentar
Seriøst så kan du bare låne et digital kamera av en venn...

Hvorfor fortsatte du å presse når du viste det ikke passet? Det er ganske lett å se at et AGP kort IKKE vil passe i en PCI slot uansett :p.

Det hadde kanskje vært lurt å lese manualen og når man er totalt b00n?

Kjenner ingen som har digitalkamera...

JEg bor laaangt unna folk... har bare noen få naboer.... :(

Lenke til kommentar

hei!

kortet kan ha hatt en svakhet og da skal man kunne på en måte se det i brudet.

hvis du ser akuratt i brudet på kortet, så ser du etter luft bobler eller liknende der det skal henge sammen. hvis ikke det er noe av det kan du se om brudet er helt rett eller om det er flisete i brudet, hvis det er så godt som helt rett kant i brudet så er det mest sansynlig produksons feil. hvis det er helt flisete så har du nok tatt noe JÆ..... i når du satt det inn. men tror du skal være ganske så kraftig for å klare å knekke det når du holder det rett opp og ned når du setter det ned i porten hvis det ikke er noen feil ved kortet.

Jeg ville selv sendt det til forhandleren du handlet av så ser de fort om det er feil på det og hvis det er det har du krav på nytt kort. hvis de sier det ikke er noe galt med det så ber du om å få det tilbake etter de har sett på det sånn at du kan gå videre med det å høre med noen andre en forhandleren om det er feil.

mest sansynlig er det feil ved kortet hvis det er sant det du sier.

Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13/12/2003 : 01:00

For det første, å få en XP2500+ opp i 2900Mhz er langt i fra umulig! Er man litt heldig og har prometia så er dette fullt mulig!

Da skulle du ha sett hvor mye trådstarter ble mobbet! Jeg prøver å finne tråden, men det er veldig vanskelig. Trenger å le litt mer. Noen tips om hvordan jeg kan finne tråden?

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=136646&hl=

Lenke til kommentar
Er vel folk med vannkjøling på forumet som har presset sine XP2500 i 2600-2700MHz , men det er sjeldent. Har ikke sett noen OVER 2700 for å si det slik.

Til trådstarter; Shit happens. Makt og pc-komponenter hører ikke sammen. :p

Men de har peiling på data..

Trådstarter: Har du fått noe svar fra komplett, eller snakka med kameraten din og sjekka opp at det var på komplett kortet var kjøpt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...