Gå til innhold

Knakk i to! :(

Swein

Anbefalte innlegg

hmm....var jeg deg ville jeg ikke vert så direkte i den mailen til komplett.no! :thumbdown: ord må pusses på sier norsklæreren!! :thumbup:

fatter fremdeles ikke hvordan en kan være så LiTe smart å presse skjøre komponenter ned i slikt utstyr!!

jaja ha en videre GRUSOM jul :xmas::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du la det vel på steikplata og slo på?

næi... SLUTT OPP Å MOBBE MEG!! :( Jeg gjorde feil! ok?

Jeg la det på en sånn jordet matte på bordet... Prøvde å presse det nedi.. det gikk ikke bra! :(

Jadda.. Vi har hørt nok nå..

Finn på noe annet du.

Btw.. Du vet at du får bedre bildet på tv'n din hvis du heller lunkent vann med zalo oppi ? Jeg hadde 14" mono jeg også gjorde jeg det trikset.. Fikk 32" Widescreen..

Omg, HAHAHHAHA :green::green::green:

JEG DØØØR :)

hahhahha!! :) :)

Seriøst, lol! :)

Lenke til kommentar
hvorfor provoserer dette meg så til de grader?

Sånne folk får jeg lyst til å slå til.. no offense, men du bør nok følge forslaget om å holde deg unna ting som kan brekke, du må ha tatt til satan så hardt, jeg prøvde nettopp å knekke et ødelagt gf 2 ti-kort, og det var vanskelig

Sier jo egentlig veldig mye om deg, gjør det ikke?

Slå til uskyldige folk som ikke har gjort deg noe galt,

kul du.

Lenke til kommentar

swein: om du har klart å knekke et radeon9800 kort, så anbefaler jeg deg å gjøre følgende når du skal ha deg et nytt. Gå til nermeste Elkjøp/lefdal butikk, kjøp et herculer radeon9800pro til 3495,- Få mannen i datasuporten til å sette dette inn i din pc, koster sikkert 200,- eller noe sånt. Pass på å ikke knekk maskina din på vei ned til butikken da :)

Lenke til kommentar
Dette er ikke sant. Det er jeg ihvertfall 95% sikker på. Dersom kortet skal knekke så må man legge all kraft 90 grader i forhold til horisontalflaten til skjermkortet for at det skal gå lettest mulig. Men allikevel så er det tungt og vanskelig. Men når han har prøvd å presse den inn i en port (samme hvilken) så presser man med en vinkel som ikke er 90 grader men nærmere 0. Han sier i tillegg at kortet knakk øverst og der er det enda vanskeligere å knekke.

Når han også påstår at han tok ut hovedkortet så skal det ikke være noe problem å se at det ikke passer. Det eneste jeg ser for meg kan bli ødelagt er selve porten, dersom man presser veldig hardt når det ikke passer. Det er selvfølgelig ikke sant fordi en person som faktisk vet hvilken cpu og hvilket hovedkort han har bør ha mer intelligens enn dette. Tror det er vanskeligere å logge seg inn på hardware.no og bruke forumet enn å se at et kort ikke passer i slot'n, selv med mye makt.

Samtidig åpner han denne tråden med ikke en så seriøs tone, da kan det ikke være så lett å være seriøs tilbake. Og du beskriver heller ikke nøyaktig hvordan den knakk, selv om du sier du ikke har digitalkamera eller generelt mulighet til å vise oss et bilde. Det er greit om du ikke kan vise bilde, men du har vel ikke sagt så mye heller. Hvis noe slikt hadde skjedd hos meg så ville jeg iallfall hatt nok å skrive slik at posten ble tre ganger så lang som denne.

Og dersom det faktisk er feil på kortet som har gjort at den har knekt bør du RINGE komplett og snakke med og eventuelt han kompisen din. Men siden du selv sier at du har brukt mye makt og i tillegg prøvd å presse kortet inn i feil port så er jo den muligheten borte nå.

Dette er det latterligste jeg har vært borti siden han fyren som påsto at faren var en pc-geni og hadde klokket sin XP 2500+ til over 2900MHz.

Det går faktisk utmerket vel, kammeraten min clocket en 2500XP barton til 2700mhz, så hvorfor ikke 2900mhz:)

Lenke til kommentar
Dette er ikke sant. Det er jeg ihvertfall 95% sikker på. Dersom kortet skal knekke så må man legge all kraft 90 grader i forhold til horisontalflaten til skjermkortet for at det skal gå lettest mulig. Men allikevel så er det tungt og vanskelig. Men når han har prøvd å presse den inn i en port (samme hvilken) så presser man med en vinkel som ikke er 90 grader men nærmere 0. Han sier i tillegg at kortet knakk øverst og der er det enda vanskeligere å knekke.

Når han også påstår at han tok ut hovedkortet så skal det ikke være noe problem å se at det ikke passer. Det eneste jeg ser for meg kan bli ødelagt er selve porten, dersom man presser veldig hardt når det ikke passer. Det er selvfølgelig ikke sant fordi en person som faktisk vet hvilken cpu og hvilket hovedkort han har bør ha mer intelligens enn dette. Tror det er vanskeligere å logge seg inn på hardware.no og bruke forumet enn å se at et kort ikke passer i slot'n, selv med mye makt.

Samtidig åpner han denne tråden med ikke en så seriøs tone, da kan det ikke være så lett å være seriøs tilbake. Og du beskriver heller ikke nøyaktig hvordan den knakk, selv om du sier du ikke har digitalkamera eller generelt mulighet til å vise oss et bilde. Det er greit om du ikke kan vise bilde, men du har vel ikke sagt så mye heller. Hvis noe slikt hadde skjedd hos meg så ville jeg iallfall hatt nok å skrive slik at posten ble tre ganger så lang som denne.

Og dersom det faktisk er feil på kortet som har gjort at den har knekt bør du RINGE komplett og snakke med og eventuelt han kompisen din. Men siden du selv sier at du har brukt mye makt og i tillegg prøvd å presse kortet inn i feil port så er jo den muligheten borte nå.

Dette er det latterligste jeg har vært borti siden han fyren som påsto at faren var en pc-geni og hadde klokket sin XP 2500+ til over 2900MHz.

Det går faktisk utmerket vel, kammeraten min clocket en 2500XP barton til 2700mhz, så hvorfor ikke 2900mhz:)

2700 mhz på en barton 2500+ er meget imponerende, tror ingen i ok.no`s forum har klart dette selv med vapo. Hvor mye spenning gir han den cpuen? Er den stabil?

Lenke til kommentar

2700 mhz på en barton 2500+ er meget imponerende, tror ingen i ok.no`s forum har klart dette selv med vapo. Hvor mye spenning gir han den cpuen? Er den stabil?

3.3volt

og en delta screamer 60mm vifte

sier han :)

Vistnok en svær ****** den vifta ,hehe

240mhz fsb +-

46 celcius når han kjører "Ultima Online"

for de som kjenner spillet..

Lenke til kommentar

3.3 volt med viftekjøing :eek: Hans hovedkort må være kraftig modifisert, dessuten må cpuen hans være fra en annen planet. Man skal ikke langt over 2v før det begynner å bli for varmt, dessuten er det merkelig at cpuen hans i det hele tatt lever. Kompisen din skrøner nok.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

(Må nesten være med på "årets" jeg også :scared: )

Om du virkelig har knekt kortet ditt kann jeg ikke være mer enig en karen som skrev dette:

Hvis du har knekt det som du påstår, synes jeg det eneste forsvarlige er å selge PC'en din, å kjøpe deg en X-Box istedet. Så slipper du så "avanserte" operasjone

Jeg er 78% sikker på at du kødder men du får ha tvilen til gode ;) . Vist du foresten at du kunne fått 3 x-bokser + 3 spill for det du har f...... opp?, jeg mener siden du tydligvis haddet peil på hva en pci port er hvordan kan du overse at det står agp på hele esken??? og hvorfor leser du ikke manualen når du ikke får den til å passe??, siden du tydligvis er helt grønn burdet du lest manualen uansett.

Konklusjonen blir at du har driti deg ut å burdet lære av dette, hva komplett angår blir nokk mailen din hengt opp på veggen å ledd av til langt over nytt år, god jul

Lenke til kommentar
3.3 volt med viftekjøing :eek: Hans hovedkort må være kraftig modifisert, dessuten må cpuen hans være fra en annen planet. Man skal ikke langt over 2v før det begynner å bli for varmt, dessuten er det merkelig at cpuen hans i det hele tatt lever. Kompisen din skrøner nok.

Hehe vet ikke , han virker veldig seriøs,

høres mye ut, men så er'n gal også da:)

Skal ikke klage på en slik hastighet om det stemmer: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...