Gå til innhold

Knakk i to! :(

Swein

Anbefalte innlegg

For det første, å få en XP2500+ opp i 2900Mhz er langt i fra umulig! Er man litt heldig og har prometia så er dette fullt mulig!

For det andre: Ting som passer en plass kan væra J**VLA harde å få inn selv om det passer!! Den gamle Cellyen 633en min med voodoo 5 er et bevis på det, enkelte ganger må jeg presse som F**N for å få kortet nedi selv om det passer!

Synd med kortet ditt Swein! Kan du poste mailen du sendte til komplett? hadde vært morsomt å sett hva du skrev..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk.. det hadde vært fryktelig intressant å få sett noen bilder av uhellet.

Jeg sitter med akkurat det samme utstyret her som jeg akkurat har satt sammen for en kompis og der var det bare et lett trykk så gled kortet på plass...

hvis du kunne lagt ut bilde av hovedkortet og merket av hvilken port du prøvde å putte kortet, samt bilder av delene til grafikkortet lagt ved siden av hverandre så er det kjapt gjort å finne ut om du har hatt max uflaks eller om det er en potensial fabrikasjonsfeil.

Men hvis du har prøvd å sette kortet i den porten som er nærmest cpu'en med 90 grader på hovedkortet og det ikke ville på plass.. så kan det være en mega tabbe eller en fysisk feil på enten hovedkortet eller grafikkortet som laget problem...

Men en liten ting til ettertanke.. enten du har laget en festelig julefleip eller har vært uheldig... det å bruke rå kraft når man monterer en pc er som regel en særs dårlig ide..

Hvis du er veldig heldig og det har røket 0.5 cm fra kanten i det ene hjørnet så kan det hende at det fortsatt er i orden hvis man er litt fingernem...

Lykke til med fremtidige pc prosjekter og husk at hvis uhellet er ute så lønner det seg alltid å ta et bilde eller to til å vise skaden da er det lettere å få den hjelpen man fortjener om ikke trenger...

Taleg

Lenke til kommentar
For det første, å få en XP2500+ opp i 2900Mhz er langt i fra umulig! Er man litt heldig og har prometia så er dette fullt mulig!

For det andre: Ting som passer en plass kan væra J**VLA harde å få inn selv om det passer!! Den gamle Cellyen 633en min med voodoo 5 er et bevis på det, enkelte ganger må jeg presse som F**N for å få kortet nedi selv om det passer!

Synd med kortet ditt Swein! Kan du poste mailen du sendte til komplett? hadde vært morsomt å sett hva du skrev..

Hei...

Jeg kjøpte et skjermkort fra dere for litt siden..

Jeg fikk det i posten, og skulle til å montere det,

men jeg satte det i PCI porten, der det ikke passet, så det knakk.

Så Jeg lurte på om det var mulig å få nytt?

Jeg har hørt fra mange folk at det skal ikke knekke så lett..

Så det var kanskje en feil på det?

Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13/12/2003 : 01:00

Da skulle du ha sett hvor mye trådstarter ble mobbet! Jeg prøver å finne tråden, men det er veldig vanskelig. Trenger å le litt mer. Noen tips om hvordan jeg kan finne tråden?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan det kunne knekke, jeg tok et ødelagt gammelt hovedkort og slo til alt jeg klarte med alu baseball tre, det fikk bare merke og en liten brist, har delt murstein med det baseball treet før, så det sier litt om hvor harde sånne kretskort er.

Du får skylde på posten, jeg vet de voldtar ting du sender, så jeg ville ihvertfall trodd på deg.

Lenke til kommentar

Seriøst så kan du bare låne et digital kamera av en venn...

Hvorfor fortsatte du å presse når du viste det ikke passet? Det er ganske lett å se at et AGP kort IKKE vil passe i en PCI slot uansett :p.

Det hadde kanskje vært lurt å lese manualen og når man er totalt b00n?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...