akelbo Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Strømmetjenesten gir bort Superhot, Shadow Tactics, Oxenfree og mer i mars.Twitch begynner med månedlige gratisspill for Prime-abonnenter Lenke til kommentar
Martiniust Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 "That’s 10 games in the next two months, all for FREE and yours to keep forever." Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Men hva koster Twitch prime? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg sliter med å tro at folk vil tegne abonnement for mulige gode gratisspill i fremtiden. Men systemer skal utvikles for å få til dette og man må nå også besvare henvendelser om spill. Så mer arbeid for dem til en begrenset verdi for kundene som strengt tatt ikke er relatert til produktet de i utgangspunktet abonnerte på. Skeptisk. Men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Og selfølgelig bare dritt spill som omtrent ingen gidder å spille elllr har hørt, what a deal! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Men hva koster Twitch prime? 25 kr måneden første 5 måneder så 50 kr ca etter det, det er det jeg betaler! Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Men hva koster Twitch prime? 25 kr måneden første 5 måneder så 50 kr ca etter det, det er det jeg betaler! Takk. Kommer nok ikke til å abonnere på nok en tjeneste, men det hadde vært naturlig info å ta med prisen på Switch prime i artikkelen . Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Du får Twitch Prime hvis du abonnere på Amazon Prime (altså den video tjenesten dems), det er slik jeg har fått det. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Du får Twitch Prime hvis du abonnere på Amazon Prime (altså den video tjenesten dems), det er slik jeg har fått det. KØDDER DU? Jeg har jo Amazon Prime, og dette visste jeg ikke. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Men hva koster Twitch prime? Informasjon om pris skulle selvfølgelig vært inkludert i artikkelen, og det er bare å beklage at jeg ikke fikk det med. Jeg har oppdatert saken med nødvendig info nå. Takk 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Og selfølgelig bare dritt spill som omtrent ingen gidder å spille elllr har hørt, what a deal! Tja. Har hatt Shadow Tactics og Superhot på ønskelista en stund, og Oxenfree er da på ingen måte et helt ukjent spill. Alle spillene har gode anmeldelser også, så drittspill er det åpenbart ikke. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 De kunne kanskje gitt litt mer info, men er jo ikke feil med gratis ting for de som er medlemmer allerede hvertfall Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Skulle ikke disse spillene slippes i dag? Finner dem ennå ikke i appen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hmmm, så du kan visst ikke bruke appen til å claime dem. Knappen for å gjøre det var kun tilgjengelig på nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå