akelbo Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 I Scavengers konkurrerer spillere mot både hverandre og nådeløse omgivelser.Tidligere Halo-sjef kunngjør ambisiøst overlevelsesspill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvordan gjøre et spill ekstremt uinteresant? Sett overlevelse foran! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2018 Hvordan gjøre et spill ekstremt uinteresant? Sett overlevelse foran! Slutter du aldri å klage? Du må være den mest sutrete forumbrukeren jeg noensinne har sett, du klager på absolutt alt som ikke omhandler nisje krigssimulatorer, og nekter å høre på andre sine meninger. 12 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvordan gjøre et spill ekstremt uinteresant? Sett overlevelse foran! Slutter du aldri å klage? Du må være den mest sutrete forumbrukeren jeg noensinne har sett, du klager på absolutt alt som ikke omhandler nisje krigssimulatorer, og nekter å høre på andre sine meninger. Ikke i det hele tatt, men det er mye negativt i spill verden om dagen, zobier, overlevelses spill, micro transaksjoner osv osv. Jeg er ikke noe fan av krigs simulator spill(syns arma er drit kjedelig) Så jeg vet ikke hvor du har det fra. 2 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Så det er et førstepersons MOBA? Settingen høres utrolig mye kulere ut i et RPG... 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg synes dette virket spennende (når jeg leste om det på en annen site) På gamer.no går det tidlig frem at det er PvP. Da ble det betydelig mindre spennende. Lenke til kommentar
samemor Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Høres spennende ut med PvE PvP mix. Blir spennende å se om det går som andre survival spill, hvor fokus fort går fra sammarbeid og vanskelig PvE, til kun PvP (ex. dayZ, H1Z1). Dersom de gjør naturen skikkelig røff, så det blir vanskelig å overleve alene, kunne det blitt spennende. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg må si jeg er tilhenger av sånn de har gjort det i The Division, hvor man kan velge å spille solo PVE solo PVP eller squad PVE eller PVP. Så er alle fornøyd i en grom spillverden. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Er mer spent hvordan teknologien bak SpatialOS fungerer i praksis. Er spillet levelbasert er det isåfall fullstendig uaktuelt for meg. Har ikke tid til langvarige spill med grinding. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hmm, Midwinter Entertainment...håper de er inspirert av spillene Midwinter og Midwinter 2. Fantastiske spill. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Escape From Tarkov - Ice Age? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå