Pande Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Edvard Hoem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Igjen et godt laget portrett fra deg. Det er det jeg kan si. Jeg foretrekker allikevel live musikkscene-portrettene dine fordi de virker mer stemningsformidlene. Dette blir for meg litt for høytydelig (personlig mening). Rent teknisk er det ikke mye å trekke ned på. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Igjen et godt laget portrett fra deg. Det er det jeg kan si. Jeg foretrekker allikevel live musikkscene-portrettene dine fordi de virker mer stemningsformidlene. Dette blir for meg litt for høytydelig (personlig mening). Rent teknisk er det ikke mye å trekke ned på. Mvh.Oddvar Takker for kommentar, Oddvar:-) Joda, kan fint være enig med deg i at disse forfatterne kan bli vel statiske på bilder. I så måte er musikere mer takknemlige å fotografere. Synes allikevel disse forfatterne fortjener oppmerksomheten:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg