Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Psykolog hjelp i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært deprimert i ganske mange år og ønsker derfor å se om en psykolog kunne hjulpet. Problemet er vel det at en psykolog er ikke akkurat billig, og jeg har utrolig dårlig råd. Derfor lurte jeg på om det fantes noen gratis tilbud. Tenker at det er utrolig rart hvis det ikke finnes noen gratis tilbud, ihvertfall for unge. Jeg fant ihvertfall ikke noe når jeg søkte litt rundt.

Anonymous poster hash: 4358f...784
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du så gammel at du har fastlege enda? I så fall burde du ta en prat med den personen.

Helsesøster på skolen?

Kanskje politiet har noen råd? Vil ikke ha barnevernet involvert men, kunne jo hende de visste noe, om du tok en telefon for eksempel.

Lenke til kommentar

Er du så gammel at du har fastlege enda? I så fall burde du ta en prat med den personen.

Helsesøster på skolen?

Kanskje politiet har noen råd? Vil ikke ha barnevernet involvert men, kunne jo hende de visste noe, om du tok en telefon for eksempel.

Jeg er 19, glemte å inkludere det i tråden. Jeg er lærling som betyr at jeg har krav på studenttilbud og studentrabatter. 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker, varierer fra kommune til kommune, men det kan finnes ordninger som gir egenandel til psykologtimer, som igjen går mot frikortet. Så etter en viss sum, blir det gratis. Snakk med fastlegen.

Jeg havner under en slik ordning, dog etter å ha blitt sykemeldt. "Raskere tilbake" het det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...