above Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei Jeg har problemer å avinnstallere Call of duty. Jeg kan rett og slett ikke avinnstallere Call of duty. Jeg skal avinnstallere det fordi det klikket under innstalasjon og derfor må jeg innstalere det på nytt, den kom bare halvveis under innstallasjonen. Hva må jeg gjøre?? Takker for svar Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du kan ikke avvinstallere noe som er halvveis innstallert. Restart og slett mappen. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er du sikker på at du trenger å gjøre noe som helst? Når en installasjon stopper med meg, så prøver jeg bare på nytt. Pleier å funke det. Lenke til kommentar
above Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Er du sikker på at du trenger å gjøre noe som helst? Når en installasjon stopper med meg, så prøver jeg bare på nytt. Pleier å funke det. Ja jeg er sikker på det.. jeg har prøvd alt nå..men jeg får det ikke til Lenke til kommentar
above Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg greide det Det jeg måtte gjøre var å høyreklikke på call of duty cd ikonet eller hva jeg skal kalle det også utforsk, og deretter SETUP Da gikk det GOD JUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå