Moerk Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hverken fugl eller fisk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hahaha...det så veldig troverdig ut Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hverken fugl eller fisk Fisk fikk vi og fugler var det masser av, særlig når vi rensket og sløyde fisken ombord. Manglet bare at kameraet var med, men et bilde av det hele lot seg ordne etterpå. Mvh.Oddvar Se bildet Bilde Oddvar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Hahaha...det så veldig troverdig ut Ja, ikke sant, det var jo meningen at det skulle se troverdig ut. Og jfr. kommentaren din lyktes jeg tydeligvis med det. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Hverken fugl eller fisk Fisk fikk vi og fugler var det masser av, særlig når vi rensket og sløyde fisken ombord. Manglet bare at kameraet var med, men et bilde av det hele lot seg ordne etterpå. Mvh.Oddvar Se bildet Bilde Oddvar Mvh Leif Smiller du av bildet mitt? Har du aldri sett en ringmerket hettemåke før? Torsken har jeg allerede spist og den var god. Hettemåken er fløyet hjem igjen. Takk til både Helene og deg for konstruktive kommentarer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hverken fugl eller fisk Fisk fikk vi og fugler var det masser av, særlig når vi rensket og sløyde fisken ombord. Manglet bare at kameraet var med, men et bilde av det hele lot seg ordne etterpå. Mvh.Oddvar Se bildet Bilde Oddvar Mvh Leif Smiller du av bildet mitt? Har du aldri sett en ringmerket hettemåke før? Torsken har jeg allerede spist og den var god. Hettemåken er fløyet hjem igjen. Takk til både Helene og deg for konstruktive kommentarer. Mvh.Oddvar av kult bilde Nei har aldri sett en ringmerket hellemåke, men bruker vara noen hettemåker her om sommeren. Har lagt ut bilde av dem tidligere på bildekritikken Bra att torsken smakte og at hettemåken føyet hjem Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hverken fugl eller fisk Fisk fikk vi og fugler var det masser av, særlig når vi rensket og sløyde fisken ombord. Manglet bare at kameraet var med, men et bilde av det hele lot seg ordne etterpå. Mvh.Oddvar Se bildet Bilde Oddvar Mvh Leif Smiller du av bildet mitt? Har du aldri sett en ringmerket hettemåke før? Torsken har jeg allerede spist og den var god. Hettemåken er fløyet hjem igjen. Takk til både Helene og deg for konstruktive kommentarer. Mvh.Oddvar av kult bilde Nei har aldri sett en ringmerket hellemåke, men bruker vara noen hettemåker her om sommeren. Har lagt ut bilde av dem tidligere på bildekritikken Bra att torsken smakte og at hettemåken føyet hjem Mvh Leif Hellemåke sorry, hettemåke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg