Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Naustrekke i tre varianter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Disse fine naustene har du servert til oss tidligere, men da i farger, mener jeg. Det virker som om du har benyttet effekter som bl.a. blurer ned ytterkantene for å trekke oppmerksomheten mot naustene og området foran. Synes det ble fint, men dette gjør også forgrunnen uklar og det virker litt irriterende, i hvert fall på meg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Disse fine naustene har du servert til oss tidligere, men da i farger, mener jeg. Det virker som om du har benyttet effekter som bl.a. blurer ned ytterkantene for å trekke oppmerksomheten mot naustene og området foran. Synes det ble fint, men dette gjør også forgrunnen uklar og det virker litt irriterende, i hvert fall på meg. Mvh.Oddvar God morgen Oddvar, Ja, det stemmer, jeg har lagt ut bilde av denne naustrekka før, i farger, ikke helt samme bildet bare. Så du v3? Den var til deg og har skarp forgrunn. Ha er strålende dag, her har dagen startet rosa og flott. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Meget bra dette Helene. Likte B/w variasjon . ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg