loggon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har en del Divx filmer jeg skulle konvertert til Dvd til bruk i stua men er litt usikker på (enkelt)program å bruke? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 enklere å kjøpe en divx spiller til stuebruk da Lenke til kommentar
loggon Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hadde tenkt meg en bra software anbefaling !. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har selv ikke funnet noen løsning jeg synes er bra nok.. Bruker selv xboxen min når jeg skal se divx.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du kan bruke Nero, og brenne dem som VCD Lenke til kommentar
loggon Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Forsökte med nero men lurer på om det går hvis man endrer innstilinger får nemlig ikke kompat. feil melding (ver 6) ved divx til svcd!. Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 bruk TMPEG encoder...trur det heter det... der kan du konvertere divx til dvd format, bare bruk "wizarden" smurf litt nette,finner masse slike programmer. Hvis du skal lage egne menyer osv, anbefaler jg Ulead Movie Factory hvis du vil at filmen skal starte med engang du etter i dvd'en, kan du bruke IFOedit, men da må du bruke TMPEGenc til å dele filmen opp i en videofil og en lyd fil (*.mpg og *.mp2) dette finner du guider om overalt,så jg orker ik å ramse opp... kikk på en side som heter afterdark eller no,trur det er masse guider osv ang dvd/vcd/svcd/divx osv der Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) æh, laget en egen post av det jeg Endret 14. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå