Gå til innhold

Enda en syk japaner.

sybbelybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG :wow: Hvorfor er det bare japanere som er god på arkade og slik spill? Såregen smak?

kan kanskje taes i betraktning at det er et enormt spillsamfunn og marked i japan og da, kanskje mye mere enn i europa. (gjelder forsåvidt ikke bare japan, men korea osv. også)

De er jo utviklerne av det meste av konsoller og arkadespill, så det ligger vel i deres natur å spille mye (ikke at jeg kan se det negative i det :laugh: )

Lenke til kommentar
Greit nok at de er gode paa spill , men et brukbart landslag i fotball med 11 spillere av en befolkning paa 1.5 milliarder klarer de ikke aa frembringe :laugh:

dette har med interesse og gjøre... Du ser jo at vi i Norge (før semb) hadde et bra landslag i et land med 4-5 millioner. Det er fordi interessen er på topp. Ta f.eks USA, som har noen av verdens beste sportsutøvere i andre sporter (friidrett, ishockey, basket, baseball, amerikansk fotball. osv.) har et elendig fotball lag, så hadde bare befolkninga i USA interessert seg for fotball, så tror jeg de kunne ha hatt et av verdens beste lag. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi nordmenn er i bunn og grunn veldig flinke. :D

Det er jo ganske rart at vi vinner så ufattelige mye medaljer i vintersport (selv til tross for at vi bor i vinterlandet).

Ta f.eks Tyskland. Hvor mange bor der nå? 50 millioner? Uansett, de har MANGE flere å ta av. Dermed er det godt gjort av oss å være på høyde med tyskland med ti ganger så mindre folk! :thumbs:

Lenke til kommentar
Greit nok at de er gode paa spill , men et brukbart landslag i fotball med 11 spillere av en befolkning paa 1.5 milliarder klarer de ikke aa frembringe  :laugh:

dette har med interesse og gjøre... Du ser jo at vi i Norge (før semb) hadde et bra landslag i et land med 4-5 millioner. Det er fordi interessen er på topp. Ta f.eks USA, som har noen av verdens beste sportsutøvere i andre sporter (friidrett, ishockey, basket, baseball, amerikansk fotball. osv.) har et elendig fotball lag, så hadde bare befolkninga i USA interessert seg for fotball, så tror jeg de kunne ha hatt et av verdens beste lag. :thumbup:

Ja det er ogsaa en av grunnene til at jeg ikke er SAA imponert over klippet mht interesse , bra gjort men gud vet hvor mange timer han har tilbrakt foran maskinen .

Ser ingenting i veien for at vi skulle ha klart det vi ogsaa med nok trening , MEN interessen min er IKKE der iallefall .

Spill har nok en litt annen funksjon i Kina / Asia der mange bare konsekvent skulker skolen og bruker penger de faar av foreldrene til aa sitte aa spille paa internet sjapper hele dagen .

Mange er ogsaa sammen om en " character " / Nick i et spill m.h.t ranking .

For eskempel 3 stk om en , som de bytter paa og spille hver dag slik at characteren er online hele tiden .

Og naar et kjaerestepar har en agenda m.h.t CS som gaar ut paa at typen staar opp kl 7-8 og spiller til 13-14 da dama staar opp og de spiser middag , saa gaar typen og legger seg mens dama spiller videre til kvelden foer hun legger seg .

Neste morgen , det samme igjen.....da forventer man nesten at de er gode i CS etter en stund :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...