Treblad Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Wow! Japanere er HEFTIG gode i gaming! Enormt! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 er jeg den første...... OLD!! Men like ra hver gang Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 OMG Hvorfor er det bare japanere som er god på arkade og slik spill? Såregen smak? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 tja, kanskje siden samfunnet er så stressende (skole/jobb) at de bruker ekstremt mye tid/penger på videospill som avkobling? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 OMG Hvorfor er det bare japanere som er god på arkade og slik spill? Såregen smak? kan kanskje taes i betraktning at det er et enormt spillsamfunn og marked i japan og da, kanskje mye mere enn i europa. (gjelder forsåvidt ikke bare japan, men korea osv. også) De er jo utviklerne av det meste av konsoller og arkadespill, så det ligger vel i deres natur å spille mye (ikke at jeg kan se det negative i det ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg fatter ikke hva det er med japanere og skills *tenke seg om* heter det japanere eller japanesere? lenge siden jeg har hatt norsk... ville nok ha gått for det siste alternativet japser Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Dude(!), det var phett! Men hva het de to sangene som ble spilt under Yo-Yo Contesten? NFG (den første) eller.no? Fant ut hva den første var: American HIFI - Flavour of the Week Endret 14. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 det som er så typisk for japanersere, kinesere og koreanere er at de finner seg noe å gjøre, som feks et pc spill, og så blir de sinnykt gode i det. vet ikke hvorfor det er slik Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 det er jo vel 270 000 000 av de da, så det er jo gode sjankser for at det er en del som kan spille sånn. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Joda, de er riktignok mange, men de er sinnsykt gode da! Selv for å være så mange. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg blir litt redd når jeg ser sånt, syke mennesker Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gode i bordtennis er de også http://www.dunakanyar.net/~eurokapu/images/godlyPingPong.asf Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Greit nok at de er gode paa spill , men et brukbart landslag i fotball med 11 spillere av en befolkning paa 1.5 milliarder klarer de ikke aa frembringe Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Greit nok at de er gode paa spill , men et brukbart landslag i fotball med 11 spillere av en befolkning paa 1.5 milliarder klarer de ikke aa frembringe dette har med interesse og gjøre... Du ser jo at vi i Norge (før semb) hadde et bra landslag i et land med 4-5 millioner. Det er fordi interessen er på topp. Ta f.eks USA, som har noen av verdens beste sportsutøvere i andre sporter (friidrett, ishockey, basket, baseball, amerikansk fotball. osv.) har et elendig fotball lag, så hadde bare befolkninga i USA interessert seg for fotball, så tror jeg de kunne ha hatt et av verdens beste lag. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi nordmenn er i bunn og grunn veldig flinke. Det er jo ganske rart at vi vinner så ufattelige mye medaljer i vintersport (selv til tross for at vi bor i vinterlandet). Ta f.eks Tyskland. Hvor mange bor der nå? 50 millioner? Uansett, de har MANGE flere å ta av. Dermed er det godt gjort av oss å være på høyde med tyskland med ti ganger så mindre folk! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Greit nok at de er gode paa spill , men et brukbart landslag i fotball med 11 spillere av en befolkning paa 1.5 milliarder klarer de ikke aa frembringe dette har med interesse og gjøre... Du ser jo at vi i Norge (før semb) hadde et bra landslag i et land med 4-5 millioner. Det er fordi interessen er på topp. Ta f.eks USA, som har noen av verdens beste sportsutøvere i andre sporter (friidrett, ishockey, basket, baseball, amerikansk fotball. osv.) har et elendig fotball lag, så hadde bare befolkninga i USA interessert seg for fotball, så tror jeg de kunne ha hatt et av verdens beste lag. Ja det er ogsaa en av grunnene til at jeg ikke er SAA imponert over klippet mht interesse , bra gjort men gud vet hvor mange timer han har tilbrakt foran maskinen . Ser ingenting i veien for at vi skulle ha klart det vi ogsaa med nok trening , MEN interessen min er IKKE der iallefall . Spill har nok en litt annen funksjon i Kina / Asia der mange bare konsekvent skulker skolen og bruker penger de faar av foreldrene til aa sitte aa spille paa internet sjapper hele dagen . Mange er ogsaa sammen om en " character " / Nick i et spill m.h.t ranking . For eskempel 3 stk om en , som de bytter paa og spille hver dag slik at characteren er online hele tiden . Og naar et kjaerestepar har en agenda m.h.t CS som gaar ut paa at typen staar opp kl 7-8 og spiller til 13-14 da dama staar opp og de spiser middag , saa gaar typen og legger seg mens dama spiller videre til kvelden foer hun legger seg . Neste morgen , det samme igjen.....da forventer man nesten at de er gode i CS etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå