sybbelybb Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Her kommer den ultimate oppfølger til Super Mario 3 og Tetris-filmene.... Jeg presenterer: http://home.no.net/asvinje/japanese_game.wmv enjoy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Fin melodi han spiller på slutten da. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Med det samme, kan jeg poste denne: http://static.hugi.is/video/fyndin/Japan_N...test_2003-1.wmv (13MB) Ikke noe videospill denne gang, men Yo-Yo'er og Diabolo'er... Ganske syke de som driver med to Yo-Yo'er samtidig ihvertfall :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Tror det er noe i morsmelka til japanere som lager supergamere av dem Var litt rå han på pianospillet ja. Men det var jo bare 8 knapper, så det var vel mest om å gjøre å hamre knappene i riktig rekkefølge, så spiller sangen av seg selv. Edit: grøsser når jeg tenker på hvor mye penger han har brukt på den maskinen for å bli så god Endret 12. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 omfg. de yo-yo gutta var jo helt utrolige da... jeg fatter ikke hva det er med japanere og skills Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 woe....slik kaller man "brukbart" håndarbeid... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Japanere er fæle på å spesialisere seg på sånne "sære" ting.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg fatter ikke hva det er med japanere og skills *tenke seg om* heter det japanere eller japanesere? lenge siden jeg har hatt norsk... ville nok ha gått for det siste alternativet Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 jeg fatter ikke hva det er med japanere og skills *tenke seg om* heter det japanere eller japanesere? lenge siden jeg har hatt norsk... ville nok ha gått for det siste alternativet JEG tror det er japanere Jeg har tenkt på noe annet.. heter det japansk, eller japanesisk? Mener og tror det er det første Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Japaner Japansk Endret 12. desember 2003 av buskmann Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ROFLMAO.. Enda flere med fritids problemer men fy fader så rått å se på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Men for å bli så ekspert på en arcade-maskin, må man vel nærmest BO nede i spillehallen i flere uker. Orker ikke tenke på hva det har kosta fyren i småpenger. De er sikkert ikke noe billigere å spille på der borte enn her. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja han må ha sinsykt mye penger han der.. Hvis ikke faren hans eier spill lokalet, men jeg tror ikke det hjelper... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg må bite i det sure eplet og presse trynet ned i grusen! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 de japsene er ikke helt gode:D Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Japanere har SKILLZ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) det er garantert billigere vil jeg tro (husker å i italia da jeg fikk sånn ca 7-10 credits for tilsvarende 5kr... menneh...det er fankenmeg skillz ja... husker jeg var rimelig dreven på ett starwars spill på arcade tidligere.. gjelder den gene teorien bare japser eller er det alle asiater? Endret 13. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 husker jeg var rimelig dreven på ett starwars spill på arcade tidligere.. gjelder den gene teorien bare japser eller er det alle asiater? spørs hvor dreven du var da var du like dreven som folkene i videoene så må vi vel utvide til "alle asiater" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 da er det bekreftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå