Rtse Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei, Jeg ønsker å snakke med en person om mine muligheter til utdanning framover, både VGs og videreutdanning. Jeg har allerede fullført VGs, og derfor kan jeg ikke ta en normal retning. Situasjonen er derfor ganske komplisert med tanke på at jeg ikke kan ta de fagene jeg ønsker hos privatist. Jeg kan vel derfor ikke bare dra på en VGs og få en time der med tanke på at jeg for det første ikke har muligheten til å ta fagene i det fylket jeg bor i nå, og fordi jeg gikk på skole i et annet fylke. Jeg bor i Trondheim om det er relevant informasjon. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei, Jeg ønsker å snakke med en person om mine muligheter til utdanning framover, både VGs og videreutdanning. Jeg har allerede fullført VGs, og derfor kan jeg ikke ta en normal retning. Situasjonen er derfor ganske komplisert med tanke på at jeg ikke kan ta de fagene jeg ønsker hos privatist. Jeg kan vel derfor ikke bare dra på en VGs og få en time der med tanke på at jeg for det første ikke har muligheten til å ta fagene i det fylket jeg bor i nå, og fordi jeg gikk på skole i et annet fylke. Jeg bor i Trondheim om det er relevant informasjon. Bare ring rundt til skolene og forhør deg med rådgiver. Min mor var rådgiver i mange år, hun tok i mot alle med åpne armer. Sikker på at det er flere ildsjeler der ute 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå