BigMomma Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Bare lurer på om det er noen som vet om om det finnes need for speed underground klaner. Går vel ikke ann å kalle dem klaner, men på en måte en klubb der man har hjemmeside, skriver om bilene til folka osv. Syns det hadde vært kult jeg. Egen side med norske nfsu spillere.... men jeg vet ikke..kanskje det bare er meg.. en såkalt klanblir det jo aldri ,men en gruppe kan det jo bli Endret 12. desember 2003 av BigMomma Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jepp! http://www.nfsu-norge.tk Mvh. Erik Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke akkuratt den mest gjennomførte siden og opplegget jeg har sett..men det er ihvertfall en begynnelse Må bare si igjen jeg at det hadde vært steike kult å hatt en samlingsplass for norske underground fans Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Synes nfsu er drit kult(= Koster det noe å spille online? Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hadde ikke så mye med temaet å gjøre da men. jeg får heller svare på spørsmålet ditt.. Underground koster ingeniting ekstra å spille online nei Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Syns ihvertfall det hadde vært enormt kult jeg. Egen hjemmeside der de norske need for speed fana samlet seg. Syns det hadde vært sjef jeg. OG danne grupper inne på siden hvor man kornkurerte osv... Vet ikke i andre og syns dette.. men jeg syns bare det virka så kult Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men NFSU er jo ikke noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå