AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei! Jeg har nå vært i lag med min samboer i ett og et halvt år, og vi har det veldig fint i lag. Jeg har ingen familie, han har stor. Jeg har jo selvfølgelig lyst til å være ønsket som en del av familien, og være likt, noe jeg føler jeg ikke et. Samboer har to søsken, med kjærester. Brorens kjæreste var god venninne med eksen til min samboer og sammen har de to snakket med ned foran hele familien før jeg i det hele tatt var i lag med min samboer. Nå blir jeg (og MON samboer) ikke invitert på like mye som hans søsken. Di møtes ofte for kaffe, middag eller turer uten at vi er invitert. Hvis jeg legger noe ut på Facebook er det ingen som reagerer eller «liker» men om eksen til min samboer eller kjærestene til søsknene til min samboer gjør, får di alltid overveldende respons. De var ikke slik når min samboer var i lag med eksen. Da var alt fint. Er jeg helt på jordet, eller virker det som noe er galt? Blir gal av dette. Føler meg ikke velkommen, selv om jeg ikke har gjort de noe vondt og bare prøvd å være hyggelig. Anonymous poster hash: 54d23...90d Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 De kjenner deg antagelig ikke like godt som eksen ennå? Du/dere blir ikke invitert nevner du, men inviterer du/dere dem? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Var typen din utro mot eksen sin med deg? Eller forlot han eksen for deg? Er mye som kan ha noe å gjøre, men uansett hvis det er slik at din samboer sin familie tar til seg oppfatninger fra sine barn sine partnere om andre før de selv får mulighet til å fatte egen mening er saken enkel for meg, Hold deg langt unna ^^ Sånne folk bringer aldri med seg noe godt og fortjener fint lite når det kommer til å tilbringe tid med familien. Hvis ikke din samboer ( altså sønn-bror til familien) støtter deg i saken og tar det opp med familien er du jo like langt med han. Røde flagg hele veien her dersom saken er slik du forklarer Ikke gjør livet vanskelig. Kan jo bare være du er på hva vi sier på godt norsk " Dum" og du har ingenting å komme med til familien og derav gidder de ikke ta seg tid til å menge med dere. Da er det fullt forståelig.. Jeg orker sjelden å tilbringe tid med folk jeg anser som er helt fjerne og jeg himler med øynene hver gang de åpner munnen. Men men vi er alle forskjellige.. Ta heller å spør typen, evt familiemedlemmer om det er noe de har imot deg. Anonymous poster hash: c1372...4a4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 De kjenner deg antagelig ikke like godt som eksen ennå? Du/dere blir ikke invitert nevner du, men inviterer du/dere dem? Vi inviterer om det er noe spesielt, da det er vanskelig å invitere på en dagligbasis siden de bor langt unna. Men hver gang de er her i byen vet alle det utenom oss, og de er invitert på besøk med en gang de ankommer. Jeg hører ingenting, hverken at de kommer eller noe fra de hele oppholdet. Anonymous poster hash: 54d23...90d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Var typen din utro mot eksen sin med deg? Eller forlot han eksen for deg? Er mye som kan ha noe å gjøre, men uansett hvis det er slik at din samboer sin familie tar til seg oppfatninger fra sine barn sine partnere om andre før de selv får mulighet til å fatte egen mening er saken enkel for meg, Hold deg langt unna ^^ Sånne folk bringer aldri med seg noe godt og fortjener fint lite når det kommer til å tilbringe tid med familien. Hvis ikke din samboer ( altså sønn-bror til familien) støtter deg i saken og tar det opp med familien er du jo like langt med han. Røde flagg hele veien her dersom saken er slik du forklarer Ikke gjør livet vanskelig. Kan jo bare være du er på hva vi sier på godt norsk " Dum" og du har ingenting å komme med til familien og derav gidder de ikke ta seg tid til å menge med dere. Da er det fullt forståelig.. Jeg orker sjelden å tilbringe tid med folk jeg anser som er helt fjerne og jeg himler med øynene hver gang de åpner munnen. Men men vi er alle forskjellige.. Ta heller å spør typen, evt familiemedlemmer om det er noe de har imot deg. Anonymous poster hash: c1372...4a4 Han forlot eksen for meg ja. Vi fant tonen når de var i en utflyttningsfase. Jeg har også følt på den, at hvordan kan de dømme meg og snakke så mye om meg når de ikke hadde møtt meg en gang. Allerede første møte merket jeg utfrysning og at jeg ikke var velkommen her. Samboer har fortalt meg noe av hva de har sagt, me. Han har sagt han ikke vil høre sånt. Han er i lag med meg og det må de finne seg i. Så virker som om de egentlig bare «må» akseptere meg pga hva han sa. Jeg er absolutt ingen dumming. Men trekker meg gjerne veldig mye bort fra samtale når jeg merker denne stemningen. Anonymous poster hash: 54d23...90d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Han forlot eksen for meg ja. Vi fant tonen når de var i en utflyttningsfase. Jeg har også følt på den, at hvordan kan de dømme meg og snakke så mye om meg når de ikke hadde møtt meg en gang. Allerede første møte merket jeg utfrysning og at jeg ikke var velkommen her. Samboer har fortalt meg noe av hva de har sagt, me. Han har sagt han ikke vil høre sånt. Han er i lag med meg og det må de finne seg i. Så virker som om de egentlig bare «må» akseptere meg pga hva han sa. Jeg er absolutt ingen dumming. Men trekker meg gjerne veldig mye bort fra samtale når jeg merker denne stemningen. Anonymous poster hash: 54d23...90d Da hadde jeg faktisk enkelt å greit spurt familien hans hva problemet er. Er det snakk om Sivgerforeldre som er utelukkende? Eller søsken av din samboer + partnere Og ikke minst, hvem er problemet? Lettere å stille seg til sak dersom man vet hvem det omhandler, "svigerfamilie" er i mine øyne ekstremt mange mennesker, Alt fra fettere, onkel og tante, besteforeldre osv osv Er det bare en dame som sprer dritt om deg? OG det faktum at faktisk sitter å hører på og dermed har sin mening om deg, ( med mindre alt hun sier om deg stemmer da ) Så vil jeg jo si familien er like tette som denne personen Mine svigerforeldre var skeptisk til meg istarten, mest pga fetteren til dama fortalte alle at vi hadde vært i en del slosskamper som russ sammen og hvor forferdelig jeg var, men igjen så var de bare skeptiske. De var jo helt normale og tok tid til å kjenne meg og nå er de mye mer velkomne mot meg. Uansett hva du har gjort langt tilbake i tid så vet "normale" mennesker at alle kan forandre seg til det bedre. Anonymous poster hash: c1372...4a4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå