Gå til innhold

Amundsen (FrP) sa nei til å bli intervjuet om klima

15 stemmer

1. 1. Riktig avgjørelse av Amundsen?

• Ja
      7
    • Nei
      8
  2. 2. Tror du menneskelig aktivitet er katastrofalt for klimaet på jorden?

• Ja
      10
    • Nei
      5
  3. 3. Hvis ja, gjør du en innsats for å redusere CO2-utslippene?

• Nei, jeg er dobbeltmoralsk og slipper ut mer enn gjennomsnittspersonen på planeten vår
      8
    • Ja, jeg lever så primitivt jeg klarer
      2

Anbefalte innlegg

NRK er en del av Arbeiderpartiets propagandamaskineri, dets journalister er uredelige og partiske. Amundsen gjorde helt rett i å ignorere fiendens ønske om intervju (les: tilgang på nytt materiale de kan kryssklippe).

Denne konspirasjonen er avblåst for lengst. Hadde de stått i ledetog så hadde ikke denne dokumentaren blitt laget av NRK, så enkelt er det.

Du har helt rett i at ikke alt NRK produserer, er propaganda for Arbeiderpartiet. Som det eksemplet du så betimelig trekker fram, det er propaganda for ubetydeligheter til venstre for Arbeiderpartiet: SV og Rødt og denslags. Takk for den korreksjonen, NRKs tyngdepunkt ligger klart til venstre for Ap. Men det endrer ikke på mitt poeng: Sett både fra Aps og SVs synssted er Fremskrittspartiet hovedfienden som skal bekjempes med alle midler, og det gjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvilke meninger han har om klimaendringer i dag, men jeg har en viss forståelse for at han ikke velger å stille i et program som det virker veldig sannsynlig at vil stille han i et veldig dårlig lys. 

Klart de vil, om ikke han skulle sitte på en revolusjon i baklomma (neppe) så vet vi jo nå bedre ettersom nye rapporter og informasjon strømmer inn fortløpende -med de samme faretegn og advarsler om å redusere co2 utslippene våre.

De ville nok prøve å få ut av ham hvorfor og hvordan han kan gå mot forskermiljøene på den måten, prøve å få ham til å enten fortelle det han vet som ingen av oss andre vet eller avsløre ham som en konspiratør med en økonomisk agenda som det jo er en overhengende fare for. Det finnes tross alt lobbyister i Norge også.

Eller er han bare for dum og ikke istand til å ta til seg ny viten, ja da skal jeg være enig med at de godt kan la ham være i fred i FRP... Men for vår egen, dyrenes og for klodens del så må vi se å få byttet ut disse fossile politikere i samme håndvending som de fossile bilene. Det å følge Søviknes grådighet her vil gi irreversible konsekvenser, han bare ignorerer det fordi tallene ser bra ut under hans periode og han er borte når det går galt. Det er disse uansvarlige politikerne vi snart må klare å få bli kvitt.

To ting:

1: Hva er det egentlig han mener nå? Har sett artikler om at han hadde tvilsomme synspunkter i 2012, men er det noe nyere som legger grunnlaget for å intervjue han på "benekter"-siden?

2: Har han noen grunn til å tro at NRK vil gi en ryddig dekning? Utifra tidligere dekning er det fort gjort å tenke nei, eksempelvis fra denne artikkelen som jeg skrev om for en tid siden:

https://www.nrk.no/urix/klimaforskerne-er-samstemte-1.11028962

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1562070&page=4&do=findComment&comment=21326003

Lenke til kommentar

Har ikke hørt så mye nytt om klima ifra den kanten, tipper han fikk beskjed om å ligge lavt med den slags som statsråd. Ingenting tyder på at han har tatt seg bryet med å lese seg opp, men det gjelder vel frp`ere flest uansett posisjon. Det får nesten bare bli en greie mellom Carl Dinosaurus Hagen og Willy dette...

Når det er sagt så er det jo så ugreit som det kan få blitt det å sitte i så viktige posisjoner å benekte virkeligheten framsatt av bedre viten, det gjør ham garantert religiøs også. Og husker jeg riktig så er vel samme nordlendingen som aktiv motarbeidet og nedsnakket Samer? Det er nok av frp`ere oppi nord som har jobbet hardt imot ur-befolkningen vår. Syntes det burde komme bedre frem da det illustrerer hvem vi har med å gjøre her.

Lenke til kommentar

Leste artikkelen tidligere i dag og tenkte, snakk om dirty tricks, uansett hva nå Amundsen responderer, så blir han jo koblet sammen med tullinger.

Jeg er sikker på at denne teknikken/måten å fullstendig diskreditere en man er uenig med kalles for noe?

Ganske genialt  :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...