AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei! Jeg er en 1.95cm høy mann og dette mener de fleste at jeg bør ha i bion på tinder. Noen tips til en morsom måte jeg kan skrive det på? Føler alle tekster i bioen blir kleint + å bare skrive "195cm høy" høres veldig overfladisk ut. Tanker? Anonymous poster hash: b2d60...20a Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Skriv at du er "High as a kite" 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Velg et bilde der du ser at du er høy? Slipper du klein tekst ingen leser uansett 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) hvorfor må du ha det i bioen din? "høres veldig overfladisk ut" det er det tinder går ut på. Endret 13. mars 2018 av namelessghoul Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 "Big lanky goggle-eyed freak" Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Tror det beste er å få til et bilde som avslører at du er ganske høy, men uten at det det blir overtydelig at det er det som er hensikten med bildet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Årsaken til at man bør ha det med er at kvinner liker høye menn. Mange av mine venninner sier at er de under 1.80, så er det uaktuelt og på steder som tinder hvor utseendet avgjør om man leser på profilen eller ikke, så kan det være lurt å ha med. De fleste menn skriver det. Og de som mener at ingen leser profiltekster, så er det feil. Jeg ser selvsagt først på utseende. Appellerer ikke det, blir det nei, men om jeg liker det jeg ser, så tar jeg meg bryet å lese profilen. Er den uten tekst, blir det nei, er den med og jeg liker det, så kan man få en like av meg. Jeg er ganske høy og ønsker ikke en mann som er lavere enn meg og derfor blir han slettet om han er under 1.80 Anonymous poster hash: 8d1c0...b6d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Hei! Jeg er en 1.95cm høy mann og dette mener de fleste at jeg bør ha i bion på tinder. Noen tips til en morsom måte jeg kan skrive det på? Føler alle tekster i bioen blir kleint + å bare skrive "195cm høy" høres veldig overfladisk ut. Tanker? Anonymous poster hash: b2d60...20a Kanskje skriv det sammen med noen andre "random" facts. Høyde er kanskje det damer liker best, så du bør absolutt ha det med hvis det ikke kommer frem av bildene dine. Anonymous poster hash: 56183...298 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg ville tatt det med! Jeg er ganke opptatt av høyde(er 175 selv), så for meg er det bare et pluss. Skriv noe annet i bioen om du kommer på noe, og bare legg til "195 cm" under for eksempel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg synes at høye mennesker er utsatt for å knekke på midten, så det kan da umulig være noe positivt Dette er ikke TS. Har en grei høyde selv uten å være for kort eller for lang, er et hannkjønn, og synes at høye kvinner er litt småekkelt i mitt tankesett. Men utseendet på ansikt teller vel aller mest, så er vel kanskje ikke så alt for kresen når det kommer til stykket. Men, om damene er høyere enn meg, så må en vel ta et par runder ekstra (så tar de meg igjen på 2 steg) Anonymous poster hash: 5c658...c52 Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ta et "mugshot" bilde der en høydemåler viser 195 cm på veggen i bakgrunnen. Mange damer faller jo for høye kriminelle, skjønner egentlig ikke hvorfor , alle vi smarte vet jo at høyde er omvendt proporsjonalt med IQ. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 har ikke noe å si, jenter bruker ikke tinder uansett Lenke til kommentar
Treywe Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Jeg er 180-181 og synes det er rart at jeg er akkurat innenfor hva jenter på forhånd mener er "godkjent" høyde..Skulderbredde har også noe å si for hvor "stor" man oppfatter en person. Jeg nevner ikke høyde i min profil, men jeg har blitt spurt. Foretrekker selv jenter som er 1.60-1.68, men nå driver jeg å leker litt med en jente på 1.75 uten at det er noe problem. Endret 24. mars 2018 av Treywe Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Nå må ikke du havne helt utenfor komfort sonen. 175 hadde jeg ikke rørt med en pistol mot tinningen uavhengig om hun var verdens snilleste. For og være litt seriøs, er man virkelig kommer der man velger jenter på 170 foran en på 175? For et samfunn man lever i 1 Lenke til kommentar
3MU3IE9H Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Bilde med sykkelhjelm og skriv at den er nødvendig også når du ikke sykler. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hei! Jeg er en 1.95cm høy mann og dette mener de fleste at jeg bør ha i bion på tinder. Noen tips til en morsom måte jeg kan skrive det på? Føler alle tekster i bioen blir kleint + å bare skrive "195cm høy" høres veldig overfladisk ut. Tanker? Anonymous poster hash: b2d60...20a Skriv ganske enkelt: "Er for øvrig 195 cm lav." Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Specs: - 195cm - X kg - X kg lbm (bf x%) Minimum Requirements: - >170cm - 50kg, >22% bodyfat - antivirus Endret 3. april 2018 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ta et "mugshot" bilde der en høydemåler viser 195 cm på veggen i bakgrunnen. Mange damer faller jo for høye kriminelle, skjønner egentlig ikke hvorfor , alle vi smarte vet jo at høyde er omvendt proporsjonalt med IQ. Også så sinna da, lille vennen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Høydens relasjon til IQ er faktisk propositional, dog minimal. Når det er sagt, bakenden ved å være høy er at levealderen i snitt reduseres ganske betydelig. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1600586 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Enig i at man kan oppgi høyden som en del av andre "fun facts". Du kan f.eks. bare skrive "195" eller "195 cm lav" etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå