Moerk Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Barneportretter. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Festlige bilder - kjenner nesten lukten av sommer ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Herlig type. Jeg synes det er helt innafor. Artig billedserie. Et lite tips når man tar bilder av barn eller dyr: bøye seg litt ned, komme seg ned på deres nivå. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Festlige bilder - kjenner nesten lukten av sommer ? Takk for at du likte dem. Vennlig hilsen, Oddvar. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Herlig type. Jeg synes det er helt innafor. Artig billedserie. Et lite tips når man tar bilder av barn eller dyr: bøye seg litt ned, komme seg ned på deres nivå. Enig, jeg bøyde meg kanskje litt for lite, ideelt sett, men syntes bakgrunnen med fjære og tang var litt viktig å få med - og da så. Ansiktsutrykkene var essensen og disse fikk jeg med. Takk for hyggelg og konstruktiv tilbakemelding. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg