AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem egentlig. En gammel bekjent av meg som tidligere jeg ville kalt "bestevenn" ( Altså en som jeg var med 3-4 ganger i uken og gjorde de fleste aktiviteter med ) Har falt litt bort iløpet av årene, mest pga jeg ble tidlig etablert med barn og dame. Og denne personen var litt mer på det å jakte damer og være ute å drikke hele tiden. Jeg var nok ikke han sin "bestevenn" ettersom det sosiale markedet hans var ekstremt stort og fortsatt er. Etter noen år nå med fruen i hennes by ( Der jeg er oppvokst er bare 30 min unna ) og mistet kontakt med denne personen ( Var min eneste venn jeg var med på fritiden ) så har jeg følelsen av å være litt ensom til tider. Er bare litt usikker på det å ta kontakt ettersom denne personen nå er 2-3 år siden sist og nettverket hans fortsatt er stort. At jeg liksom skal presse meg inn igjen, og at jeg ender opp med å være den som må ta kontakt hver gang ( Noe jeg ikke er flink til ) Men igjen så har jeg kanskje vokst fra han også, han tenker penger penger penger, mens jeg tenker mer på familien min og hobbyene mine. Så spørsmålet blir egentlig om jeg kanskje burde droppe å ta kontakt for å se om det er interesse fra han , deretter se om vi har noe til felles enda. Eller ta tak og prøve å finne nye venner som har felles hobbyer som meg feks og jeg kan starte "fresh" med. Har endret meg ganske godt på 3 år. Gått fra "Fitness entusiast" til data og super nerd ^^ Anonymous poster hash: e8a88...c10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) Jeg har endel gamle venner som er gått helt andre veier enn meg, og det kan fort gå 4mnd uten noen kontakt - men det er fortsatt like hyggelig å få tid til en kveld med noen timers skitprat over en kaffe, eller ta en tur ut for en burger og 2 pils. Du lurer på om dere har noe til felles - ja, masse felles historie Det sagt bør du nok skaffe deg andre venner og, har ikke du og fruen vennepar, hvor det er noen av mennene du kunne tenke deg å henge med? Endret 13. mars 2018 av toth Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Folk vokser veldig ofte fra hverandre, det er ikke så mye å gjøre med det, du kan jo prøve å ta kontakt og se hva som skjer, men ikke forvent at det skal være i nærheten av hvordan det var før, for dere er jo ikke de samme personene lenger heller. Det å se etter nye venner er egentlig noe man aldri burde gi seg med, vær åpen for mulighetene som kommer. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Snakker fortsatt med folk jeg gikk på ungdomsskolen med, noen venner bare blir med årene. Mange venner har gått sine veier, men vi holder fortsatt kontakt med snap/fb. Selv om du og han har forandret seg kan det være bra og kontakte gamle kjente, snakke om hva som har skjedd i de siste årene? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Er det verdt å slåss for? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Må sies at jeg sikkert er 50% introvert også Typene er hyggelige og vi konverserer normalt når vi møtes til fester eller sammenkomster osv. men helt ærlig så er de enten for mye eller for kjedelige. Altså til å tilbringe tid med på fritiden Det å se etter nye venner er jeg enig i, men siden jeg har de hobbyene jeg har. Så blir det til at man ikke trenger å bevege seg så mye utenfor døren hjemme. Og da blir det typiske "treff" som kanskje skjer 1 gang i året ( noe som jeg fortsatt har tilgode å dra på ) Og siden vi har fullt opp med barn nå så er det sjelden tid til å finne "nye" venner. Forøvrig har jeg en gammel venninne som tok opp kontakt igjen her om dagen og jeg vet hun ønsker at vi skal finne tilbake kontakten, men det var et litt stygt "brudd" på den delen. Hun fant ut at hun hadde følelser for meg når jeg ble sammen med nåværende partner. Og hun utvekslet et par stygge ord mot fruen tilbake da, som har resultert i at vi tok helt avstand fra henne begge to. Nå 4 år senere har hun "vokst" fra seg det barnslige og blitt etablert, men fruen vil aldri gå med på å møte en som har vært så forelsket i meg og faktisk sagt at hun ønsket partneren min død ( Var nok litt medikamenter inni bildet her.. håper jeg? ) Men ja.. det er en side av saken ^^ Er litt vanskelig dette her med nye venner også. Er som sagt ikke ute på byen lenger og hvor skal man da gå? Anonymous poster hash: e8a88...c10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Er det verdt å slåss for? Hæ? Man skal da ikke slåss, man skal ha det trivelig og prate om gamle dager.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå