NoisyPepper Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Jeg kjøpte en vare som viste seg å ikke stemme med selgerens opplysninger, så jeg fikk en ny vare. Denne var det også et problem med, så jeg fikk enda en ny vare. Begge gangene betalte jeg for MVA og fortolling når de ankom Norge. Jeg har sendt de to første varene tilbake til selger, som er i USA, men kun en av dem er blitt eksportfortollet. Hvordan i helsike har det seg at den andre pakken ikke ble eksportfortollet? Jeg skal søke om refusjon av MVA, så mangelen på tolldeklarasjon ***kjører meg, gjør det ikke? Jeg sendte en e-mail til Posten for å be om tolldeklarasjon og de skrev tilbake at varen med x kollinummer ikke er blitt eksportfortollet, så kan jeg bruke dette som dokumentasjon når jeg søker om refusjon av MVA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå