AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Da har det skjedd. Jeg har møtt drømmedama. Og nå går jeg all in for at nettopp vi skal bli gamle sammen. Hva er deres tips til et sterkt og langvarig forhold som varer? Anonymous poster hash: 6c7e0...436 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Kommunikasjon om absolutt alt. Våre åpne og forståelsefulle over at alle ikke er perfekte. Bygg hverandre opp, ikke ned. Noe som er veldig enkelt å gjøre dersom man er litt furt for noe og ser en åpning på bryte ned den andre ( eks : Åhh jeg føler meg så stoooor, Ja du burde kanskje trene snart? ) Kjapt eksempel her, men du forstår settingen Gjør alt for å at den ene parten ikke skal føle seg låst til den andre, det kan enten være at du er for avhengig av henne hver dag eller økonomisk grunnlag Lykke til Anonymous poster hash: 23dda...115 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Da har det skjedd. Jeg har møtt drømmedama. Og nå går jeg all in for at nettopp vi skal bli gamle sammen. Hva er deres tips til et sterkt og langvarig forhold som varer? Anonymous poster hash: 6c7e0...436 Har dere blitt sammen? Hvis ikke er første tips å ikke vise for mye interesse. Andre tips er å ikke vente for lenge med å ligge med henne. Anonymous poster hash: 370e7...879 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Jeg har ikke blitt gammel med noen selv, så jeg har ingen egne tips. Men det er vel vanskelig for enhver å gi i ett innlegg. Kanskje du heller bør lese Frode Thuens spalte i Aftenposten eller liknende? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Kommunikasjon! Alfa omega! Les boka "kjærlighetens fem språk" sammen (Kunne redda samtlige mine tidligere forhold med den infoen) Ikke isoler dere - plei øvrige vennskap. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Man må være villig til å tåle vanskelige dager. Snakke om ambisjoner og drømmer, finne ut av felles interesser og lidenskaper, og utvikle dem sammen. Det er også viktig å gi hverandre tid og rom til å tenke og utvikle seg individuelt. Man skal ikke gjøre ALT sammen, det går an å ha noe for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå