AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Til jenter only: Dama liker å bli stimulert med handa, og jeg liker å utføre det også. I den anledning lurer jeg på; hvordan liker dere jenter å bli stimulert til orgasme med bruk av hånd? Anonymous poster hash: 22127...44d Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Eg er ikke jente, men har erfaring nok til å vite at det ikke finnes et fasitsvar som gjelder alle jenter her. Løsningen er å prate med dama og eksperimentere. Det er heller ikke sikkert at hun vet hva hun liker, så du må prate med henne og prøve ting Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Hvis hun gisper etter pusten, øya ruller bakover i hodet hennes eller hun stønner, vet du at du gjør det riktig. Anonymous poster hash: d38f8...3d2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Hun gjør alt det, og hun kommer opptil flere ganger den ene dagen. Ikke i det hele tatt andre dager. Derfor jeg vil finne ut om jeg kan bli flinkere. Anonymous poster hash: 22127...44d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Så... prat med henne? Hun er av typen som ikke har så lett for å snakke om sånne ting.. Anonymous poster hash: 22127...44d Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) Så... prat med henne?Hun er av typen som ikke har så lett for å snakke om sånne ting.. Anonymous poster hash: 22127...44d Eneste måten å forbedre sexlivet mellom to personer er at de to prater sammen. Som nevnt over er alle forskjellige og du kan ikke få et fasitsvar fra en annen kvinne. Hvis hun ikke klarer å snakke om deres sexliv og du blir nødt til å ta kontakt med fremmede for å få råd er mitt råd at du bør tenke over dine følelser rundt deres sexliv. Er det godt nok og er dette en person som kan evne å møte deg på ditt nivå hvis ikke? Endret 13. mars 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Hun gjør alt det, og hun kommer opptil flere ganger den ene dagen. Ikke i det hele tatt andre dager. Derfor jeg vil finne ut om jeg kan bli flinkere. Anonymous poster hash: 22127...44d Eller, du vil ha runkemateriale men er for kjip til å betale for å lese de erotiske novellene i Cupido. Du må da vel skjønne at den eneste som kan hjelpe deg her er dama di? At du får damer her til å legge ut om detaljerte beskrivelser av hva som får dem av er ubrukelige for dere to. Anonymous poster hash: d38f8...3d2 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hun gjør alt det, og hun kommer opptil flere ganger den ene dagen. Ikke i det hele tatt andre dager. Derfor jeg vil finne ut om jeg kan bli flinkere. Anonymous poster hash: 22127...44d Kanskje du skal prøve å bruke noe annet enn hånda? Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvis hun gisper etter pusten, øya ruller bakover i hodet hennes eller hun stønner, vet du at du gjør det riktig. Anonymous poster hash: d38f8...3d2 Det kan være hjerteattakk. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 Ok, det beste er å snakke med henne. Det finnes inget bedre alternativ faktisk.. Det kan kanskje virke litt kleint først,men hun burde være takknemlig for at du ønsker å vite det og gjøre det best mulig for henne ;-) Det ville iallefall jeg satt pris på. Det finnes vel inget fasitsvar på hva alle jenter liker. Jeg personlig synes det er deilig å få tommelen inni. Å bli slikket samtidig som han fingrer, gjerne mens han ligger mellom beina mine. Synes det er så sexy. Noen ganger to fingre, litt hardt, mykt, varierende. Anonymous poster hash: e0598...964 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg