Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Friends with benefits

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt dette før? Er det vanligvis kun sex eller henger dere sammen?

Har funnet ei som kun vil ha dette, men samtidig sender hun melding konstant, ute å spiser og ute på andre felles interesser.

Hun er skrå sikker på at følelser ikke vil oppstå, tror ikke jeg kan si det samme for min egen del. Samtidig som jeg roter med andre jenter så sier hun at hun blir sjalu, så det virker rart.

Andre som har hatt det samme, eventuelt hva skjedde?

Anonymous poster hash: a5c74...3cc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. FWB er flott hvis man finner noen som faktisk takler det, veldig ofte utvikler folk følelser og da er det best å gå all in eller trekke seg tilbake. 

Ja, jeg hang med dem også, kunne fint gå på tur i det fine været/drikke/se film/gå ut/ whatever.

Hennes sjalusi er hennes problem. Husk å gjøre henne oppmerksom på det. Er greit å si ifra da om dere har regelmessig sex med hverandre, si ifra om du finner en annen jente du vil stikke pikken i også, bare så hun kan ta ett informativt valg om å fortsette forholdet eller ei. (da slipper du masse drama, eller ihvertfall ansvar i dramaet hun eventuelt skaper)

Kan kanskje være lurt å trekke seg unna hvis du begynner å få følelser, eller som jeg sa ovenfor gå all in. er ett sjangsespill som kan få gode utfall! Spesielt siden du sier hun virker litt sjalu. Er vanskelig å si om det er pga følelser eller eiersjuke over de du høvler over. 

Lenke til kommentar

Vil ikke egentlig anbefale dette siden det ofte virker å gi vel så mye vanskeligheter som nytelse, men jeg tror en forutsetning er at begge parter har (relativt) kontakt med følelsene sine og evne/vilje til å uttrykke dem. Som i andre forhold er god kommunikasjon alfa og omega.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...