Gå til innhold

I dag fikk jeg nok...

palandw

Anbefalte innlegg

Siden ikke SonyEricsson, eller hvemdetnåer som er skyldig, ikke har fått ut fingern og fått P900 til landet vårt så bar det avgårde til Sverige i dag.

Etter 25 velkjørte mil, var jeg en P900 rikere, og 7795,- SEK fattigere. Så var det bare 25 mil hjem igjen. heh...Men i tillegg fikk jeg jo med meg 3 kg kyllingfilet, 3 kg kjøttbullar, 1,4 kg bacon, ei flaske Absoult, 3 liter stärköl og 30 bokser general. Så alt i alt vil jeg si det var en kjempetur :p

Åpna godbiten mens jeg var der borte og starta den opp for å sjekke at den funka og at jeg ikke hadde noen svidde pixler. All good. Må bare si: Skjermen er N-Y-D-E-L-I-G! Det er nok alt jeg kan si på nåværende tidspunkt, siden den ligger på lading nå.

Takk, hei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har P900 hos telebutikken her jeg bor da.

Og dette er altså ikke bare en utstillingsmodell?

Rart hvis de har den, men ingen nettbutikker har fått den. De bruker å få ting først...

Sikkert en utstllingsmodell.

De har det flere steder i Oslo også, bl.a på Lefdal

Lenke til kommentar

Har nettopp oppdatert til nyeste FW via PC'en. Gikk helt uten problemer. Har også fått norsk språkpakke installert.

Må si at videopptakerfunksjonen overraska meg svært positivt. Har lest mye crap om den, elendig framerates og så videre, men jeg synes den var meget bra. Mpeg4 overraska også positivt. Blir faktisk bedre kvalitet på telefonen enn med mpeg4-spiller på PC-en(litt snodig ja).

Er egentlig bare 2 minuser med denne saken slik som jeg ser det:

Bare støtte for MemoryStick DUO(max 128 MB) og mangler radio.

Ellers er den bare helt sinnsyk på alle måter. Noen som vet hvor stor plass en spillefilm (ca 1 1/2 time) i mpeg4-format tar? Hadde vært genialt det, men det blir kanskje trangt om plass...

Lenke til kommentar
Har nettopp oppdatert til nyeste FW via PC'en. Gikk helt uten problemer. Har også fått norsk språkpakke installert.

Må si at videopptakerfunksjonen overraska meg svært positivt. Har lest mye crap om den, elendig framerates og så videre, men jeg synes den var meget bra. Mpeg4 overraska også positivt. Blir faktisk bedre kvalitet på telefonen enn med mpeg4-spiller på PC-en(litt snodig ja).

Er egentlig bare 2 minuser med denne saken slik som jeg ser det:

Bare støtte for MemoryStick DUO(max 128 MB) og mangler radio.

Ellers er den bare helt sinnsyk på alle måter. Noen som vet hvor stor plass en spillefilm (ca 1 1/2 time) i mpeg4-format tar? Hadde vært genialt det, men det blir kanskje trangt om plass...

Du får presset en spillefilm ned til 80-100MB. Har gjort det selv på P800. Funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...