kisenmedtisen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Vær gang jeg åpner internett explorer er jeg allerede logga inn på mailen. Hvordan endrer jeg det? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Du må logge av mailserveren først, og deretter avslutter du nettleseren. Lenke til kommentar
kisenmedtisen Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Mailserver? Hvordan da? Logger av mail på vanlig måte men er innlogga når jeg starter opp igjen. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Er du allerede innlogget når du starter opp Internet Explorer, eller blir du automatisk innlogget når du starter opp Internet Explorer? Det høres ut som om Internet Explorer (IE) automatisk åpner websiden for mailserveren når IE startes. Dette kan du endre til f.eks. en blank side ved å gå inn i Settings ("tannhjulet") og "Internet Options". Hvis du ikke skjønte noe av dette, så må du google fram en oppskrift som kan forklare det steg for steg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det slik at du forstår, tenker at dersom instruksjonene i min forrige post opplevdes som uforståelig så foreslår jeg at du finner tak i en datakyndig person i nærområdet/bekjentskapskretsen din som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hva har du i IE Security Settings? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg har det også slik (hva er problemet med det) Det er ikke så rart da det er mailen til min Microsoft Konto (som jeg har som win login). Hjemmeside på ie er https://www.msn.com/nb-no og her er microsoft web mail tilgjengelig samt alle andre webapps som er tilkoplet. TS har kanskje de samme . Lenke til kommentar
kisenmedtisen Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Hva har du i IE Security Settings?Det der funka, takk! Var allerede logga inn når jeg åpner nettleseren og ikke bare jeg som bruker denne pcen Lenke til kommentar
kisenmedtisen Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Blir fortsatt logga inn ser jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå