Gå til innhold

Sonia Loinsworth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sonia Loinsworth, norskfødt sangerinne. Søkte opp vidoer på Youtube, men disse inneholdt kun indiskinspirert, selvkomponert meditasjonsmusikk.

Hadde håpet å finne noe soul, jazz eller kanskje norsk folkemusikk, men fant ikke noe slikt.

Har ikke hørt om dama før (ikke som jeg kan huske).

Hun besitter utvilsomt en stemmeprakt av de sjeldne, men musikken hun fremfører er ganske smal, vil jeg påstå.

Fint bilde som tydelig formidler stemningen på scenen. Er den svarte bakrunnen, rett ut av kamera, eller etterbehandlet? Uansett, et flott stykke portrett.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Sonia Loinsworth, norskfødt sangerinne. Søkte opp vidoer på Youtube, men disse inneholdt kun indiskinspirert, selvkomponert meditasjonsmusikk.

Hadde håpet å finne noe soul, jazz eller kanskje norsk folkemusikk, men fant ikke noe slikt.

Har ikke hørt om dama før (ikke som jeg kan huske).

Hun besitter utvilsomt en stemmeprakt av de sjeldne, men musikken hun fremfører er ganske smal, vil jeg påstå.

Fint bilde som tydelig formidler stemningen på scenen. Er den svarte bakrunnen, rett ut av kamera, eller etterbehandlet? Uansett, et flott stykke portrett.

Mvh.Oddvar

Takker for hyggelig kommentar:-)

Den svarte bakgrunnen er rettt ut av kamera, undereksponert.

Når det gjelder musikken, så er det smalt som du sier. En helt egen stil, med blanding av flere musikalske uttrykk. Et godt stykke unna det jeg hører på til vanlig, men allikevel fascinerende. Har stor sans for mennesker som tør noe annerledes, og gir «all in»

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg bildene er «vridde»?

Flott stemning og lys i dette bildet.

Det er "vridd" her også. Alle bildene er det,helt til jeg trykker på full størrelse eller linken.

Får håpe det blir fikset...

Takker for hyggelig kommentar:-)

Ang. vridd, så satser vi på at vaktmesteren er på vei...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...