Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Containerhavna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 For meg kunne du kalt det hva du vil, ikke så jeg noen containere og heller ikke noen havn, men siden dette er et abstrakt kunstutrykk, skal det ikke bare betraktes men også tolkes. Ved vanlig betraktning minner bildet mer om Guantanamo, eller Trumps nye gjerde mot Mexico. Men ved å tolke har du større spillerom - og da kan "containerhavna" faktisk være det helt riktige navnet på bildet ditt. LOL Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 For meg kunne du kalt det hva du vil, ikke så jeg noen containere og heller ikke noen havn, men siden dette er et abstrakt kunstutrykk, skal det ikke bare betraktes men også tolkes. Ved vanlig betraktning minner bildet mer om Guantanamo, eller Trumps nye gjerde mot Mexico. Men ved å tolke har du større spillerom - og da kan "containerhavna" faktisk være det helt riktige navnet på bildet ditt. LOL Mvh.Oddvar God morgen Oddvar! Det ble litt tullball når jeg skulle legge ut disse to bildene så de kom i feil rekkefølge. V2 skulle være V1. Alltid litt gøy med bilder man må fundere og kanskje tolke litt. Jeg valgte å kalle bildet "Containerhavna" for å gi folk en pekepinn. Men hvis folk ser noe helt annet, så er det helt topp det Tusen takk for kommentar. På Sunnmøre blir det en strålende soldag i dag, men kaldt. Nå kl. 7 er det -1,2 grader. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg