Gå til innhold

Batteribytte MacBook Pro 2013

Anbefalte innlegg

Noen som har fått byttet batteri på sin Pro som kan si noe om forventet pris?

Uheldigvis er det ikke mulig å bytte batteriet selv, jeg må levere inn hele maskina og få det byttet. Batteriet er nå på ladesyklus 902 av 1000 og selv om det fungerer merker jeg helt klart at det begynner å bli dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg byttet i fjort batteri på min MacBook Pro (fra Mid 2012) i Hong Kong, og betalte kun for batteriet (HK$988 - ca. kr. 970).

I Norge ville jeg holdt meg langt unna Eplehusets "premium" service verksted, og heller ta med deg maskinen din til Eplehjelp.no - der sjekker de Macen din mens du er der og kan få anbefalelser og snakke med dem (med Eplehusets løsning er at de må sende den inn og arbediet blir gjort uten at du er der). Jeg har opplevd ett par ganger at Eplehuset sitt verksed gjør feil, og har t.o.m. fått igjen Macen min i dårligere stand enn før jeg leverte den, og da har de videre rotet det til.

Det er mulig du må dobbelsjekke med Eplehjelp.no da prisen kan varriere fra maskin til maskin (og fra år til år), men jeg fikk et pristilbud (i fjor, sommer 2017) på kr. 1.500-1990,- det er inkl. batteri, bytte, og mva. Om du kontakter dem vil du ansett få et pristilbud.

Endret av GungFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...