Gå til innhold

Slik jobber de med å gjøre Audi flyvende med Airbus-droner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 200 kg kapselen kommer til å stryke med glans i NCAP-testene og aldri bli lov til å kjøre på veien. Det blir i praksis et helikopter med avtagbare rotorer, ikke et hybrid-kjøretøy. Trafikkstøy kommer til å få en ny betydning. Se for deg en sånn fly over verandaen en sommerdag du trodde du kunne nyte kveldssola mens grillmaten blir klar og så kommer en sånn desibelterrorist over hodet og blåser biffen full av sot mens glørne fyker utover hagemøblene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette med avgift på sete er artige greier, i bilverden har det vert aksepterat i lang tid.
1 seterad redusert avgift, 2 seterader eller mer og intill 11 personer/arbeidere max avgift, 12 eller mer redusert avgift, over 5 tonn eller 1 liggende i kiste/båre død/levende, og/eller med betalt sjåfør ingen avgift.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...