AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Hei. Jeg er en mann på 30 år og har alltid sett på meg selv som 100% heterofil. Jeg har riktig nok ofte sett kjekke og veltrente mannfolk og tenkt at "der var en kjekk mann", men har aldri følt noen seksuell tiltrekning som jeg gjør mot kvinner. Men! Den siste tiden har jeg tatt meg selv i å fantasere om å suge pikk, bli sugd av en mann og også å bli tatt bakfra av en mann. Tanken gjør meg faktisk veldig kåt! Tanken på å ta en mann bakfra derimot, har ikke den samme effekten. Har egentlig ingen spørsmål her. Lurer egentlig ikke på hvor vanlig eller ikke dette er, for jeg er trygg på meg selv. Har bare gått å tenkt på dette en stund og følte trangen til å si det til noen, så da ble det et innlegg her. Anyway, takk for at du leste. Anonymous poster hash: 480cd...9d1 1 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Bare prøv så godt du kan å la være å prøve å definere deg selv, det kommer ofte lite godt ut av det. Tankene og fantasiene er en del av deg, la det bli med det! Syns det er tøft gjort av deg å formulere så tydelig hva du fantaserer om, spesielt siden du hele tiden har definert deg som heterofil. Det viser god selvtillit og selvinnsikt! Hold tankene og følelsene åpne, så plutselig får du ønskene dine oppfylt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Bare prøv så godt du kan å la være å prøve å definere deg selv, det kommer ofte lite godt ut av det. Tankene og fantasiene er en del av deg, la det bli med det! Syns det er tøft gjort av deg å formulere så tydelig hva du fantaserer om, spesielt siden du hele tiden har definert deg som heterofil. Det viser god selvtillit og selvinnsikt! Hold tankene og følelsene åpne, så plutselig får du ønskene dine oppfylt. TS her, takk for svaret, det var godt å lese. Har også nylig blitt singel, så kanskje jeg får oppleve noe av dette en gang. Hvis jeg tør Anonymous poster hash: 480cd...9d1 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Bare prøv så godt du kan å la være å prøve å definere deg selv, det kommer ofte lite godt ut av det. Tankene og fantasiene er en del av deg, la det bli med det! Syns det er tøft gjort av deg å formulere så tydelig hva du fantaserer om, spesielt siden du hele tiden har definert deg som heterofil. Det viser god selvtillit og selvinnsikt! Hold tankene og følelsene åpne, så plutselig får du ønskene dine oppfylt. TS her, takk for svaret, det var godt å lese. Har også nylig blitt singel, så kanskje jeg får oppleve noe av dette en gang. Hvis jeg tør Anonymous poster hash: 480cd...9d1 Last ned Grindr på telefonen din, sjekk ut utvalget og prat med menneskene der. Tipper du får mer klarhet i tankene dine etter det Det er anonymt så lenge du ikke legger ut et profilbilde. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Bare prøv så godt du kan å la være å prøve å definere deg selv, det kommer ofte lite godt ut av det. Tankene og fantasiene er en del av deg, la det bli med det! Syns det er tøft gjort av deg å formulere så tydelig hva du fantaserer om, spesielt siden du hele tiden har definert deg som heterofil. Det viser god selvtillit og selvinnsikt! Hold tankene og følelsene åpne, så plutselig får du ønskene dine oppfylt. TS her, takk for svaret, det var godt å lese. Har også nylig blitt singel, så kanskje jeg får oppleve noe av dette en gang. Hvis jeg tør Anonymous poster hash: 480cd...9d1 Last ned Grindr på telefonen din, sjekk ut utvalget og prat med menneskene der. Tipper du får mer klarhet i tankene dine etter det Det er anonymt så lenge du ikke legger ut et profilbilde. Takk for tips! Anonymous poster hash: 480cd...9d1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg