menT4l Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Heisann! Jeg har nå etter mye om og men fått bestilt meg en ny skjermkort-kjøler, VGA silencer fra microplex. Jeg har softmoddet skjermkortet mitt (Connect3D radeon9500) til å bli et 9500pro, mao. aktivert de siste 4 pipelines, FØR jeg modder til pro kan jeg klokke VPU til ~420mhz, men etter går den maks til 378, og selv da fryser bildet av og til. Det jeg lurer på her, er hvor mye mer dere antar jeg vil kunne klokke med VGA silencer kjøleren, da kortet blir endel varmere når jeg softmodder, gleder meg som en unge til å få prøvd det. Hadde vært utrolig kult om jeg klarte over 400mhz på gpu f.eks, Higer etter å knekke 16500 poeng, har en liten duell med Clinton på forumet Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal ikke se bort fra at du kommer over 400 med bedre kjøling, men ingen her er da synske. 16500 er da ikke noe problem. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ta å voltmod viss du vet at du har god nok kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå